Otteluseurantaketju SM-Liiga Ti 03.01.2012

  • 118 135
  • 388
Tila
Viestiketju on suljettu.

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Mä olen varsin rauhallinen. Vituttaa vaan kun kusettamalla voittaa ja ne jotka pelaa reilusti häviää. Ei kuulu mun käsitykseen jääkiekosta. Joko vikaa on minussa tai oman joukkueen valmennuksessa, joka ei osaa kusettaa.

Mä en nyt näistä kusettamisista viitsi edes puhua, mutta nykypäivän liigassa tämä domarien taso tuntuu menevän välillä ihan fiilispohjalta. Tuomiot jakaantuu miten sattuu ja välillä kun jotain jää ottamatta se kuitataan varmasti jollain toisella tilanteella. Sanon sen suoraan, että arvostusta noista ei nauti kukaan. Ehkä Levonen jotenkin. Toista se oli Mäkelän Sepon, Juholan ja Savolaisten aikaan. Noi äijät osas hommansa. Tiukaksi menee.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
SM-Liigan sivutkin kusettaa. Ne väittää IFK:lle viittä jäähyä ja HPK:lle yhtä. Haisee salaliitolta.
No etäs jos toinen joukkue vei ja toinen vikisi? Kertooko se jäähyjen määrä sen montako selkeää jäi viheltämättä puolin ja toisin?

HIFK oli ihan vastaantulija, ne pysy pelissä mukana sillä että saivat tehdä mitä mielivät. Vale, emävale, tilasto. Kaksi noista vielä paikkailuja 3 erässä joista viimenen 1 minuutti ennen loppua.
 
Suosikkijoukkue
B&B&B&B
No etäs jos toinen joukkue vei ja toinen vikisi? Kertooko se jäähyjen määrä sen montako selkeää jäi viheltämättä puolin ja toisin?

HIFK oli ihan vastaantulija, ne pysy pelissä mukana sillä että saivat tehdä mitä mielivät. Vale, emävale, tilasto. Kaksi noista vielä paikkailuja 3 erässä joista viimenen 1 minuutti ennen loppua.

Aina ei voi voittaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa jo valmiiksi, kun Granlundit ja Peltonen palaavat joukkueen vahvuuteen, ettei vaan menis voittava joukkue ihan vituiksi.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mites Kibe antoi kokeneena sotaratsuna tuomareille mahdollisuuden puhaltaa jäähyn vika minuutilla pitämällä käsiä ympäri vyötärön.

Silti Tuulola heitti hienot loikat mihin puusilmät meni..
 

Jindebyne

Jäsen
No etäs jos toinen joukkue vei ja toinen vikisi? Kertooko se jäähyjen määrä sen montako selkeää jäi viheltämättä puolin ja toisin?

HIFK oli ihan vastaantulija, ne pysy pelissä mukana sillä että saivat tehdä mitä mielivät. Vale, emävale, tilasto. Kaksi noista vielä paikkailuja 3 erässä joista viimenen 1 minuutti ennen loppua.

Kerrotaan nyt sellanen salaisuus, että jääkiekossa enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa. Ellet tee paikoista maaleja, et ansaitse voittaa, vaikka miten kaunista peliä olisi.

Vedä nyt ihmeessä vähän henkeä näiden salaliittoteorioiden välissä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä en nyt näistä kusettamisista viitsi edes puhua, mutta nykypäivän liigassa tämä domarien taso tuntuu menevän välillä ihan fiilispohjalta. Tuomiot jakaantuu miten sattuu ja välillä kun jotain jää ottamatta se kuitataan varmasti jollain toisella tilanteella. Sanon sen suoraan, että arvostusta noista ei nauti kukaan. Ehkä Levonen jotenkin. Toista se oli Mäkelän Sepon, Juholan ja Savolaisten aikaan. Noi äijät osas hommansa. Tiukaksi menee.
Vituttaisi se teitäkin jos joku Kahvakorpi tms. tulee ja voittaa sillä että ne roikkuu ja repii sääntöjen vastasesti ja voittaa sitten sen kaiken jälkeen.

HIFK teki enemmän maaleja, mua vituttaa se että HPK ei OSAA kusettaa. Ei osata huijata, vaikka nyky säännöt näyttää sen sallivan. Pelataan tollasta hissun kissun kiekkoa ja sitten kusettajat tulee ja voittaa. Tai kutsu sitä miksi vaan, fiksuksi kiekoksi tms. en minä syytä HIFK:ta voittamisesta. Minua vituttaa se että oli se kuka vaan voittaa kusettamalla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Vituttaa jo valmiiksi, kun Granlundit ja Peltonen palaavat joukkueen vahvuuteen, ettei vaan menis voittava joukkue ihan vituiksi.

Ei oo mitään sun potutukset verrattuna PS:n vitutukseen samasta aiheesta. Just kun löyty loistava kaveri ykköseen...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Katos, on tuosta päällä puskija Liivikistä välillä näköjään hyötyäkin.
Harmi vaan, että Mark Lee tuo törkeä väkivaltarikollinen, joka hakkaa baarissa viattomia suomalaisia, ei päässyt mukaan kasvattamaan Ilveksen voittoputkea.

3 pistettä karvapersekiekolla, käy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös