Otteluseurantaketju SM-Liiga Ti 03.01.2012

  • 118 135
  • 388
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
VITTU! olis nyt ees joku lyöny viikatteella takaa päähän! Siitä mitään olis tullut kuitenkaan.

Liivik jäähyltä yksin läpi.
Täysin ansaitsematta
2 - 3 HIFK:lle

Nyt voi sanoa jo että kiitos tuomarit. Toiset pelaa sääntöjen mukaan, tai edes sinne päin ja toiset tekee mitä mielii ja tässä on kiitos.
 

janikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, Tappara, Detroit Red Wings, KTP
Niin voiko tuota nyt konttaukseksi kutsua. Selkeä sarjakärki ja huikea kiekko-ottelu, joka olisi voinut kääntyä aivan miten päin vaan.
En niin sanonutkaan ... konttauksella tarkoitin et tuloksena zero points!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerien ykkösketju laukoi 25 kutia kohti maalia, silti nolla tuloksena.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei se huikea näytös ollut Kärpiltä, mutta kolmas kolmen pisteen voitto putkeen, se jos mikä kelpaa.

En ole yli kahteen vuoteen Raksilassa käynyt, mutta ei hirveästi houkuttelekaan jos tunnelma on tosiaan tuota miltä se UrhoTV:n välityksellä tänäänkin vaikutti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Rauhoitu nyt hyvä mies.
Mä olen varsin rauhallinen. Vituttaa vaan kun kusettamalla voittaa ja ne jotka pelaa reilusti häviää. Ei kuulu mun käsitykseen jääkiekosta. Joko vikaa on minussa tai oman joukkueen valmennuksessa, joka ei osaa kusettaa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen varsin rauhallinen. Vituttaa vaan kun kusettamalla voittaa ja ne jotka pelaa reilusti häviää. Ei kuulu mun käsitykseen jääkiekosta. Joko vikaa on minussa tai oman joukkueen valmennuksessa, joka ei osaa kusettaa.

Peli on kesken yhä. Kukaan ei ole vielä voittanut tai hävinnyt.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Peli on kesken yhä. Kukaan ei ole vielä voittanut tai hävinnyt.
HIFK ei ansainnut tuolla pelillä yhtään pistettä. Minuuttiin ei tuu kahta maalia, ei varsinkaan noilla tuomareilla.

Liivik kusetti itsensä jäähylle jotta pääsisi sitten yksin läpi?
Kokeile ne läpiajot, korkeat mailat, kiinnipitämiset, estämiset ja kampit joita jäänyt viheltämättä toista kynmmentä. Siihen sitten yks paikkus paljoa auta.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä olen varsin rauhallinen. Vituttaa vaan kun kusettamalla voittaa ja ne jotka pelaa reilusti häviää. Ei kuulu mun käsitykseen jääkiekosta. Joko vikaa on minussa tai oman joukkueen valmennuksessa, joka ei osaa kusettaa.

Liivik kusetti itsensä jäähylle jotta pääsisi sitten yksin läpi?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Katos, on tuosta päällä puskija Liivikistä välillä näköjään hyötyäkin. Pitääkää HIFK prkl tuo johto! Ja kiitos muuten Pelicansille SaiPan kaadosta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt Kibekin kusetti itsensä jäähylle, mutta harmi ettei enää ehdi karkaamaan sieltä läpiajoon... 39 sekuntia jäljellä.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mites Kibe antoi kokeneena sotaratsuna tuomareille mahdollisuuden puhaltaa jäähyn vika minuutilla pitämällä käsiä ympäri vyötärön.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Liivik kusetti itsensä jäähylle jotta pääsisi sitten yksin läpi?

Samaa naureskelin. Ja miten HIFK kusetti? Eikös siellä tuomaritkin kutenkin ollut?
 

OzMoc

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi ihmeessä ei pysty TPS tekemään edes yhtä maalia..
JYP ei esittänyt tänään mitään.. Toiko kertaakaan kiekkoa kontrolloidusti yli keskialueen?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Samaa naureskelin. Ja miten HIFK kusetti? Eikös siellä tuomaritkin kutenkin ollut?
Ei ollut. Tää on se ongelma. Tänään vihelletty mitään rikkeitä, ei mailasta naamaan, ei läpiajossa takaa heittäytyen käsille, ei estämisiä, ei kamppeja, ei koukkuja.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja HIFK voittaa 3-2. Ei se kaunista ollut, mutta jälleen kolme pistettä - toistamiseen putkeen Hämeenlinnasta ja kolmistamiseen Kerhosta.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Vaikeata oli taas Lappeenrannassa.
Ja ihan suorastaan käy jo SaiPaa sääliksi noiden jatkuvien maalin tappioiden vuoksi.

-i-
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Aika harvinainen voitto Hämeenlinnasta HIFK:lle. Joukkue on nyt mukavassa myötätuulessa, vaikka joukkueen paras pelaaja onkin rapakon toisella puolella.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei ollut. Tää on se ongelma. Tänään vihelletty mitään rikkeitä, ei mailasta naamaan, ei läpiajossa takaa heittäytyen käsille, ei estämisiä, ei kamppeja, ei koukkuja.

SM-Liigan sivutkin kusettaa. Ne väittää IFK:lle viittä jäähyä ja HPK:lle yhtä. Haisee salaliitolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös