Nordlund penkitettiin kolmanteen erään. Hallelujah
Jo pitkälti toistakymmentä vuotta. Nykyinen kotikaupunkini on muuten loistava paikka, harmi että kiekkojoukkue on, noh, tuollainen.
Penkinpäästäkö se syötön antoi Mäen maaliin?
Ei oikeastaan täällä ainakaan. Ihmetyttää toki, että Jyväskylässä ei ymmärretä tuon olevan täysin tyylitöntä ja ala-arvoista.
Tulee takaisin peräti yhden ottelun ajaksi, jossa muistellaan yhtä vuosikymmentä. Jos tämä teitä häiritsee niin ei paljoa haittaa.Meillä on sentään ihan itse piirretty jyppikakka-logo, teillä tulee takaisin tuo ämeriikästä asti varastettu. Luulis sen hävettävän enemmän? Se kun on kuitenkin seuran tunnus, toisin kuin maalilaulu.
Oooiiii, kattokaas nyt kun se on nokkela...Asut siis lappeen Rannassa?
Oooiiii, kattokaas nyt kun se on nokkela...
Se tuli aikoinaan valittua kiusaamaan nurkkapatrioottisia pikkunilkkejä. Joutaisihan tuo vaihtaa, nykyään ei jaksa enää naurattaa vaikka ajoittain joku siihen tarttukin.Mietin vaan että nimimerkkikin viittaa rajanylitykseen.
Älä nyt ainakaan minun kommenteistani noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tee, kunhan nyt tuli asiasta mainittua. JYP:issä on tehty loistavaa työtä viime vuosina, ja menestys on ollut aivan ansaittua. Minä vaan en ymmärrä, miksi organisaatio haluaa tuollaista imagoa rakentaa, enkä osaa arvostaa mm. tätä nykyistä maalilaulua. Kukin toki tyylillään, tai tyylittömyydellään.Olen pahoillani, että kannatan JYP-nimistä jääkiekkojoukkuetta: me olemme läpeensä pahoja ihmisiä kaikki tyynni. Toivon, että jatkossa emme pärjää ja saamme sikäli hyväksyntänne.