SaiPan koomisen paska ylivoima kruunaa tämän ottelun, kun kahden miehen ylioimalla ei saada kuin yksi kevyt kuti.
Sen jälkeen tuomarit ottavat lopullisen roolin ja Vauhkonen ihan naurettavasti jäähylle. Pitkästä aikaa SaiPaa viedään tuomareiden toimesta 6-0. Kolmas erä on ollut täysi fiasko.
Joo, ja paikallisia ei kuulema tuo maalilaulu edes hävetä. Mikä on minusta aika outoa.OIJOIJOIJOIJOIJOI.
Ja kuinkahan fiasko? ensimmäinen jäähyi saipalle kolmanteen erään, kun JYP istunut kahdesti. Kuinka tuossa voi tuomarit viedä saipalta voittoa, kerro se mulle.
Ja sieltä se Peverley iskee maalin, oisko ollut neljäs veto pyörityksen aikana tyhjään maaliin :D jeejee.
Tuomarit eivät ole vieneet SaiPalta voittoa vaan 3-4 ylivoimaa kolmannesta erästä. Ensimmäisen erän tarkalla linjalla, jossa molemat saivat kolme jäähyä olisi JYPin pitänyt istua tässä erässä tuon 3-4 jäähyä enemmän. Vähän samaan tyyliin kuin ensimmäinen peli Lappeenrannassa, jolloin JYP istui sikamaisen paljon jäähyjä, kun tuomarilinja otti rikkeet pois läpi ottelun.Ja kuinkahan fiasko? ensimmäinen jäähyi saipalle kolmanteen erään, kun JYP istunut kahdesti. Kuinka tuossa voi tuomarit viedä saipalta voittoa, kerro se mulle.
Ja kuinkahan fiasko? ensimmäinen jäähyi saipalle kolmanteen erään, kun JYP istunut kahdesti. Kuinka tuossa voi tuomarit viedä saipalta voittoa, kerro se mulle.
Voi tehottomuus, tuolla kutimäärällä pitäisi tehdä...
Aika vaarallisen tempun teki paskempi Perrault tohon loppuun.
Ottaako koville?Joo, ja paikallisia ei kuulema tuo maalilaulu edes hävetä. Mikä on minusta aika outoa.