Itse olen muutamaan otteeseen saanut ko. viestin. Vastaamalla perustellusti, miksi vika ei ole minun laitteistossani tai yhteyksissä olen joka kerta saanut hyvityksen pilalle menneestä katselukokemuksesta. Eli älkää nyt hyvät ihmiset polvistuko tuon urhon automaattiviestin edessä. Ei muuta kun perusteltuja rekkuloita urhon suuntaan.
No eipä niin olekaan! Tyhmä kysymys osottautui vielä tyhmemmäksi.
Tyylikkäitä kuolevia joutsenia Ilvekseltä, harmi vaan kun tuomarit menevät noihin mukaan.
Käsivarteenhan tuo osui, että hyvin näytelty kyllä.Tottakai kun siitä jäähyn saa vastustajalle. Mutta selkeä poikittainen kasvoihin ja vaihtoaitiossa paikkailtiin joten aiheellinen jäähy.
Käsivarteenhan tuo osui, että hyvin näytelty kyllä.
Miksi Jypin katsomo ei nouse taputtamaan maalin kunniaksi? Ihme jengiä. Fanit toki taputtaa, mutta on se katsomokulttuuri etelässä niin paljon parempaa.
Tottakai kun siitä jäähyn saa vastustajalle. Mutta selkeä poikittainen kasvoihin ja vaihtoaitiossa paikkailtiin joten aiheellinen jäähy.
Miksi Jypin katsomo ei nouse taputtamaan maalin kunniaksi? Ihme jengiä. Fanit toki taputtaa, mutta on se katsomokulttuuri etelässä niin paljon parempaa.
Ei osunut kasvoihin todellakaan. Filmaus suorastaan.
ymmärrän kyllä, että tuo Ilveksen peli on huonoa mutta kannattaisi edes katsoa sitä jos kommentoi.Katsoisit peliä.