Otteluseurantaketju SM-liiga, Pe 30.11.2012

  • 69 034
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen muutamaan otteeseen saanut ko. viestin. Vastaamalla perustellusti, miksi vika ei ole minun laitteistossani tai yhteyksissä olen joka kerta saanut hyvityksen pilalle menneestä katselukokemuksesta. Eli älkää nyt hyvät ihmiset polvistuko tuon urhon automaattiviestin edessä. Ei muuta kun perusteltuja rekkuloita urhon suuntaan.

Sama, itse pystyin pois sulkemaan kaikki, lisäksi tein kaiken minkä voi, uusi tehokas kone, nopea yhteys ja kaikki kunnossa muutoin, vain Urhon lähetys pätkii, mutta olen Jatkoajan mustamaalauksen tuote, joka vain kalastelee ilmaisia koodeja, no on ollut kyllä massia maksaa tähänkin asti itse, enkä viitsisi edes nähdä vaivaa jos kaikki toimisi ok, lisävalituksella perusteluin ei mitään vaikutusta.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Tyylikkäitä kuolevia joutsenia Ilvekseltä, harmi vaan kun tuomarit menevät noihin mukaan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
VAU!

JYP 3-1 Peverley. Siinä sahattiin koko pakka läpi.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Ilves selvästi piristynyt, maalikaan heille ei olisi ollut vääryys, varsinkin ykköskenttä saanut ihan hyvin tilanteita. Dries vaikuttaa aika turhakkeelta. KalPalta Lehkonen ehdottomasti ollut paras tänään.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Se oli sitten siinä. 3-1. Tulkaa jo pois ifk sieltä. Sopan saatte jättää sinne. Jokohan tää nyt riittäis. Mitäköhän kivaa selitettävää Soppa tänään keksii? Senttereitä ei enää puutu.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Miksi Jypin katsomo ei nouse taputtamaan maalin kunniaksi? Ihme jengiä. Fanit toki taputtaa, mutta on se katsomokulttuuri etelässä niin paljon parempaa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Abid halvaannuttamisyritys!!!11!!12

Ainakin Anssi Ritarin äänensävyn perusteella.
 

chubster

Jäsen
Miksi Jypin katsomo ei nouse taputtamaan maalin kunniaksi? Ihme jengiä. Fanit toki taputtaa, mutta on se katsomokulttuuri etelässä niin paljon parempaa.

En tiedä, osa nousee osa ei. Joskus nousee koko halli, riippuu kastikkeesta.

Tosin eipä jokunen viikko sitten Helsingin hallissakaan HIFKin katsomo noussut taputtamaan kun tuli maali. Ihme juttu?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi Jypin katsomo ei nouse taputtamaan maalin kunniaksi? Ihme jengiä. Fanit toki taputtaa, mutta on se katsomokulttuuri etelässä niin paljon parempaa.

Koska tylsä tiistaipeli jotainvitunsapkoa vastaan. Eiku... Ei tosiaan hajua.

Jokela 3-2.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Katsoisit peliä.
ymmärrän kyllä, että tuo Ilveksen peli on huonoa mutta kannattaisi edes katsoa sitä jos kommentoi.
Käsivarteen osui, että hienosti näytelty.
Ihme kun tuollainen vihellettiin kun vähän ennen vedettiin Lehkoselta jalat alta selvästi ja siitä ei tullut jäähyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös