Otteluseurantaketju SM-liiga, Pe 30.11.2012

  • 69 029
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ilvekseltä paska erä, KalPan johto enemmänkin kuin ansaittu. Ehkä kolmen maalin johto olisi oikeutettu tapahtumiin nähden.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumalauta sentään....! Linjuri kusee ihan täysin, eikä päätuomari voi sitten korjata tilannetta viemällä keskiympyrään? Ja kiekko reppuun tuon jälkeen. Kiitos vitusti!

Kerrankin oli hyvää tunnetta ja taistelua pelissä. Perreaultin yv ei toiminut vielä kunnolla, mutta kyllä tuo Mathieu on loistava äijä tohon rosteriin. Tuo energiaa heti kentälle.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ei jumalauta sentään....! Linjuri kusee ihan täysin, eikä päätuomari voi sitten korjata tilannetta viemällä keskiympyrään? Ja kiekko reppuun tuon jälkeen. Kiitos vitusti!

Eihän nää tuomarit toisten tuomareiden virheitä korjaa. Voi virheen tekijälle tulla paha mieli. Parempi vain puhallella muniinsa.
 

chubster

Jäsen
Tähän samaa mieltä. Kuka tuo selostaja on? Eihän tää kaveri näe tilanteita edes hidastuksista! Ihan luokaton.

Anssi Ritari. Uskomaton JYP-fani, joka melko usein JYPin pelejä selostaessa tulee ilmi siinä, että yrittää jopa liikaa vaikuttaa tasapuoliselta, jolloin päätyy hehkuttamaan vierasjoukkuetta silmittömästi.

Mitä tuohon sinun kommenttiin tulee, niin ehdottomasti samaa mieltä. Kaveri on pihalla ku lumiukko.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Reklamaatio sposti lähti jo urholle. Ihan vitun siistiä ku helvetin viidhyttävää hokia ollu ja ekat 6 min toimi vallan moitteetta, sitten alko tää perkeleen diashow. Turhauttaa, tekisi itseasiassa mieli vetää urhoa turpaan.

Hei,
Pahoittelut, että olet kokenut ongelmia palvelussamme. Lähetyksessä ei kuitenkaan ollut mitään häiriöitä.Kokemasi ongelma on voinut johtua käyttämäsi internet-yhteyden ongelmista, laitteistostasi tai ohjelmiston ongelmasta.

Jos koet ongelmia palvelumme käytössä kannattaa kokeilla seuraavia ohjeita:

Todennäköisesti saat tuollaisella alulla olevan automaattivastauksen takaisin, 8 kohdan vastuunsiirtoviestin, jossa kerrotaan, että ongelmat eivät johdu Urhosta.
Toivottavasti alkaa pelittää, tai saat toisenlaisen vastineen kuin minä ja helvetin monet muut käyttäjät.
 

chubster

Jäsen
Todennäköisesti saat tuollaisella alulla olevan automaattivastauksen takaisin, 8 kohdan vastuunsiirtoviestin, jossa kerrotaan, että ongelmat eivät johdy Urhosta.
Toivottavasti alkaa pelittää, tai saat toisenlaisen vastineen kuin minä ja helvetin monet muut käyttäjät.

Toivottavasti saan vastineeksi muutaman ilmaisen pelin. Ei paljoa lämmitä jos alkais nyt toimimaan, kun yli puolet ekasta erästä meni jo vituiks, syö fiilistä aika huolella. En ole saanut sitä mistä olen maksanut.

Muutamaan kertaan olen saanut noita ilmaisia katselukertoja reklamoituani ja toisinaan taas tullut tuo automaattiviesti.
 

BuBo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anssi Ritari. Uskomaton JYP-fani, joka melko usein JYPin pelejä selostaessa tulee ilmi siinä, että yrittää jopa liikaa vaikuttaa tasapuoliselta, jolloin päätyy hehkuttamaan vierasjoukkuetta silmittömästi.

Mitä tuohon sinun kommenttiin tulee, niin ehdottomasti samaa mieltä. Kaveri on pihalla ku lumiukko.

Tästä täysin samaa mieltä. Ritari oli ihan asiallinen selostaja aikoinaan Radio Jyväskylällä, mutta Urholle siirtyessään yrittää piilottaa JYP-taustaansa aivan liian paljon.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Chubster: minimoi koneen resoluutio, tyhjennä välimuisti ja laita vielä heikompi laatu päälle. Tänään ei täällä ongelmia.

Pelistä: yllättävää ettei vastustaja johda 0-2 ekan jälkeen. Toivo elää...

Jupa
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joni Ortiolla vaatimaton 16 torjunnan erä takana Hippoksella. Varmaan suurin osa laukauksista tuli kiekonmenetyksistä, kun HIFK pyrki väkisin pelaamaan meidänvitunpeliä silloinkin, kun kotijoukkue tuli 2-3 miehellä kovaa päälle. En näe oikein järkeä tuossa, yksinkertaisesti nopeasti ylös vaan, pliis.
 
Todennäköisesti saat tuollaisella alulla olevan automaattivastauksen takaisin, 8 kohdan vastuunsiirtoviestin, jossa kerrotaan, että ongelmat eivät johdu Urhosta.
Toivottavasti alkaa pelittää, tai saat toisenlaisen vastineen kuin minä ja helvetin monet muut käyttäjät.

Itse olen muutamaan otteeseen saanut ko. viestin. Vastaamalla perustellusti, miksi vika ei ole minun laitteistossani tai yhteyksissä olen joka kerta saanut hyvityksen pilalle menneestä katselukokemuksesta. Eli älkää nyt hyvät ihmiset polvistuko tuon urhon automaattiviestin edessä. Ei muuta kun perusteltuja rekkuloita urhon suuntaan.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan viihdyttävä1. erä Jyväskylässä, harmillisesti tuomaristo ei pysy mukana. No, ei anneta sen häiritä. JYP niskan päällä tästä on hyvä jatkaa.
 

chubster

Jäsen
Chubster: minimoi koneen resoluutio, tyhjennä välimuisti ja laita vielä heikompi laatu päälle. Tänään ei täällä ongelmia.

Pelistä: yllättävää ettei vastustaja johda 0-2 ekan jälkeen. Toivo elää...

Jupa

Kiitoksia neuvoista. Tein käskemäsi ja ehdin jo juhlia, että perkele tämä toimii. Noh, toimi se puolitoista minuuttia ja sitten sama rumba. En minä tätä peliä olisikaan tahtonut nähdä.
 

chubster

Jäsen
Tyhmä kysymys: Onko nämä Hifk:n Perraultit veljeksiä tai sukulaisia keskenään?

Ei. Omaavat vielä eri sukunimetkin. Perrault ja Perreault.

Upea niitti Hifk pakilta Jaatiseen! Olis kiva nähdä enemmänki tätä peliä! :D

Ritari vittuun tuolta selostuskopista.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Ketään ei kiinnosta kertoa Viitasen 2-1 maalista? No minäpä kerroin! :)

Taitaa Veikolla olla joku rakkaussuhde Helsingin joukkueisiin.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Mitämitä...Mikko Viitasella jo kaksi maalia runkosarjan tässä vaiheessa. Käsittämätöntä. Yleensä mies on vertynyt maalilingoksi vasta playoffsien aikana :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös