Otteluseurantaketju SM-liiga Pe 19.11.2010

  • 43 829
  • 253

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Kiskaisko Aarnio Pihlströmiä ranteille ?
Ainakin siltä näytti!

Tekeekö tuo pallopää muuta kuin vastustajien tahallisia vahingoittamisyrityksiä ?

EDIT: Tästä sitten osittainen hyvitysjäähy; Sijaiskärsijänä Levokari ?
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainiin, täytyy kyllä sanoa, että kyllä tuo Redenbach on SaiPan pelin sydän tuolla hyökkäyspäässä. Äskenkin hyvä vaihto, missä mies oli aina ensimmäisenä irtokiekossa ja jakelemassa muille kiekkoja.

Sääli, että miehen pelihuumori ei kyllä kauaa kestä tälläisessä seurassa.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Savilahti-Nagander pudottaa vielä hanskat tänä iltana.

Eri asia on se, että löytyykö toista osapuolta.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
No joo, SaiPa on kyllä ollut tulosten valossa, suuressa kuvassa paska koko alkukauden. Mutta.. Murmelihan on töissä SaiPassa joten aika jäävi olet toisaalta muuta sanomaankaan. Siksi jotenkin kanssasi on turha vääntää.
En ole töissä SaiPassa, vaikka kirjoitankin jutut SaiPan sivuille.

Minulla on - niin hämmästyttävältä kuin se kuulostaakin - omia mielipiteitä SaiPan tilanteesta, eikä niitä sensuroi kukaan.

Olen ihan aidosti sitä mieltä, että valmentajan vaihto tässä vaiheessa ei ratkaise mitään, vaikka ymmärrän toki, että valmentajan vaihdosta keskusteleminen ja sen vaatiminen on hyvin ymmärrettävää.

-----------

Pelistä sen verran, että vitun naurettavia jäähyjä nämä kaksi viimeistä. Tai no, Aarniosta en välttämättä sano vahvaa mielipidettä mutta Levokarin jäähy oli täysin hatusta vedetty.
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Aarnio käy kyllä nyt niin lämpöisenä, että ohhoijaa!

5-3 YV JYP:lle

Vittu toi Aarnio pimee jätkä. Ei tee tosiaan muuta kuin tahallisia vahingoittamisyrityksiä
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aarnio on ääliö. Miksi pitää yrittää vahingoittaa vastustajaa. Pelailkaa nyt rauhassa loppuun ja sitten viikonlopun keittohommiin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onneksi juuri PILLU teki. Aarniota vituttaa vaan entistä enemmän.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole töissä SaiPassa, vaikka kirjoitankin jutut
Olen ihan aidosti sitä mieltä, että valmentajan vaihto tässä vaiheessa ei ratkaise mitään, vaikka ymmärrän toki, että valmentajan vaihdosta keskusteleminen ja sen vaatiminen on hyvin ymmärrettävää.

Minä olen samaa mieltä, ettei valmentajan vaihto ainakaan tällä hetkellä kannata. SaiPalla on ollut aivan tarpeeksi sotkuja tässä viime aikoina, eikä pakkaa kannata vielä ainakaan sekoittaa enempää.

5-0. Pillu iski riparista.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pauke voitti iskut. HAHHAHA
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Kuumana käydään:

Levokari ottaa kuonoon

Viitanen pisti Levokarin jäihin ja vielä Levokari yrittää nousta ja hyökätä päälle.

Aarniosta vielä: Kuinka seurat ja valmentajat tuon pässin suostuvat ottamaan kokoonpanoihinsa?

Jätkä kun ikinä ole kuntoutunut mitenkään muuten kuin tahallisena vahingoittajana
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP - Saipa

Levokari ja Viitanen yrittivät nyrkkeillä. Onko ensimmäinen kerta Dufvan aikana, kun JYP:ssä tapellaan? Ei nyt lasketa sitä Riskan tilannetta viime keväältä.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja Pauli ottaa pataa Viitaselta.

Taino.. aika sanomaton nyhjäys.

Pataan? Viitanen pistää ainoastaan Levokarin nurin. Levokari sai sentään iskuja naamaan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viitanen myllytti Levokarin paskaks :D Hahaha ei tarvittu Jonne Virtasta!

Mikko Viitanen MIKKO VIITANEN.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös