teeveemies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
SaiPalla ei toimi hyökkäys eikä puolustus. Mitäs sitten vielä jää.... maalivahtipeli... Mikään ei toimi. Samassa tilassa kuin TPS parhaimmillaan.
Kelpaisi varmasti meillekin, jos toimisi noin hyvin. Kannattaa todellakin olla iloinen, teillä on loistava joukkue ja menestys varma asia.Robottikiekko puree!
Oisko Selinin viimenen matsi jos taululla lopussa 10-0?
Millä tavalla SaiPan tämän hetken pelaajamateriaali parantuu, kun päävalmentaja pistetään pihalle?Tajuaisikohan Selin itse jo irtisanoutua, kun SaiPan johto ei sitä tajua ulostaa. No ens pelissä on alle 2000 ihmista ja sit aletaansyyttää yleisöä, kuinka se hylkäsi SaiPan. SELIN VITTUUN SIELTÄ!
No, ei kai atsku siitä tuossa puhunutkaan..?Millä tavalla SaiPan tämän hetken pelaajamateriaali parantuu, kun päävalmentaja pistetään pihalle?
Millä tavalla SaiPan tämän hetken pelaajamateriaali parantuu, kun päävalmentaja pistetään pihalle?
No, ei kai atsku siitä tuossa puhunutkaan..?
Kai tuossa on se ajatus, että joku toinen valmentaja voisi ehkä saada henkeä luotua paremmalla tavalla käytettävissä olevasta materiaalista. Auttoi se Turussakin näemmä...
Millä tavalla SaiPan tämän hetken pelaajamateriaali parantuu, kun päävalmentaja pistetään pihalle?
Aivan.Ei kaikki välttämättä ole lähtöisin Selinistä, mutta muutos alkaa radikaalista teosta.
Itse asiassa sun viesteissä ei mitään muuta sisältöä ole ollut varmaan kuukauteen, kuin Selinin ulostamisen vaatiminen. Näin kärjistetysti.Niinpä. Murmeli lukee taas kuin piru raamattua.
Jos tässä tilanteessa suvereenin sarjajohtajan vieraana ollaan paskoja, niin onko se todellakin vain ja ainoastaan valmentajan vika?
Täytyy muistaa, että silloin kauden alussa peli oli ihan yhtä sekavaa paskaa kuin nyt. Itse uskoin, että kauden edetessä peli saadaan kuntoon, mutta nämä loukkaantumiset ovat sekoittaneet tietenkin pakkaa.
...ymmärrän tuon tuskan...minuakin vituttaisi... (Olen seurannut Jypiä vuodesta -85)...päivä paistaa vielä...Täytyy muistaa, että silloin kauden alussa peli oli ihan yhtä sekavaa paskaa kuin nyt. Itse uskoin, että kauden edetessä peli saadaan kuntoon, mutta nämä loukkaantumiset ovat sekoittaneet tietenkin pakkaa.
Juuri sen takia silloin kauden alussa kun "ykkösrosteri" oli kasassa, olisi pitänyt ne rutiinivoitot ottaa.
Joten sinänsä turha selitellä (yksin) näillä loukkaantumisilla tämän hetkistä surkeaa jamaa.
Jos tässä tilanteessa suvereenin sarjajohtajan vieraana ollaan paskoja, niin onko se todellakin vain ja ainoastaan valmentajan vika?