Otteluseurantaketju SM-liiga Pe 18.1.2013

  • 174 812
  • 645

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan superhankinnasta kommentteja, kun ei itse peliä näe. Kiitoksia.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Voi vittu. Ilvekselle 2-0. Peltola heittää laidasta kiekon maalille, Myllyniemi torjuu kiekon suoraan pakin jalkaan ja kiekko kimpoaa siitä omiin.
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
#26

Mikäs vaihe Södellä on menossa, kun tuntuu olevan pientä kiekon karkailua ja muuta pientä probleemaa?
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Kappas - espoolaisfanien (ainakin joidenkin) inhokki Alikoski syötti Laurilan maalin.
 

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakko olla vikaa urholla kun näin monella on ongelmia. Onko mitään kokemuksia reklamoinnista, kuinka kiven takana on?


edit:saman tien lähti täällä toimimaan hpk-hifk
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kerälä vie KalPan johtoon. Tilannetta edelsi Ville Pokan arviointivirhe. Harmittaa, koska kyllä tämä hieman Kärppien erä on ollut toistaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaahas. Se ois byebye marginaaliset playoff haaveet näemmä. Toisaalta ehkä vaan hyvä että tämä murhenäytelmä päättyy 60 otteluun.
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Ei kai tuo harvinaista ole, että iän myötä karkailu lisääntyy.

Samaa mietin viestiä kirjoittaessa. Toivottavasti Majesky, Rudi ja kumppanit saavat tropit ennen kuin karkailu alkaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei millään pahalla Pelsuille, mutta iso käsi Ilvekselle. Eivät näköjään anna periksi.

BTW: mitä HIFK taas rämpii? Itse olen Metron varassa, jonka mukaan HIFK hallitsee peliä. 2-0 ok?
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lehkoselle merkattu syöttöpinna Kerälän maaliin, joten palaillut ilmeisesti kentälle niitin jälkeen. Hyvä niin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pelicans...voi vittu. Taistelkaa ny niistä vitun pisteistä! Jotain rotia siihen touhuun.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
LUK-TPS

Radiosta kuultuna TPS:n Hannu Pikkarainen loukkaantuu ja lähtee suoraan pukukoppiin.

Ylävartalovamma?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös