Tarkoitit varmaan nykyistä kolmosta?
Kyllä musta Aaltonen ja Pile on myös rouhineet ihan hyvin
Ässät haki jotain ennätystä huonojen purkujen määrässä samassa alivoimavaihdossa. Monta mahtoi olla, 5-6? :D
Selkä maalille, että ainoastaan hidastuksista voi tietää. Mun mielestä ihan asiallinen kommentointi että "tällä kertaa noin". Ei se ole pelaajan asia moralisoida tms. se on tuomarien asia viheltää noi pois. Noi näkee saamari sokeekin nuija jos ees sinne päin on silmät, sen verran on tullut noita puhallettua ja ei toi ollut ees mikään kova veto.Liikaa pelätään noita KalPan vastahyökkäyksiä, sen verran varovaisesti pyöritettiin ylivoimaa. Jos tulee pataan, niin sitten tulee. Mutta enemmän raivoa mukaan, kiitos.
0-1 vasta eli peli ihan auki vielä.
KalPan maalintekijä:
"En mä tiedä oliko se korkea maila."
Älä ny viitti.
Miten voi Blegillä olla aina näin vaikeeta ipaa vastaan.. Nyt jätkät herätys ja kolme pistettä himaan!!
KalPan maalintekijä:
Älä ny viitti.
On, mutta kun ei saa kysyy videolta vaikka URHO joka matsissa paikalla ja lupa ja käsky on vaikka juosta ulos autoon kattoon Urholta, jos ei ylhäältä nää.Nyt kun näin tuon Kalpan maalin niin olihan se selvästi korkea maila.
Eikös ylärima ole noissa tilanteissa se korkean mailan raja.
KalPan maalintekijä:
Älä ny viitti.
Viime aikoina Ilveksen 2-0 johto on yleensä tiennyt 2-3 tappiota, eli oikeastaan tilanne on Bluesin kannalta suorastaan lupaava.
Noin yleensä tässä taitaa tällä kertaa olla kyse siitä, ettei Tuokkola ole unohtanut viime kevättä, ja on piruuttaan päättänyt lähteä liigajumbon kanssa trollaamaan Espoota.
Ja Assien ex-Lukko Elo tehnyt maalin. Hyva Eero.