Otteluseurantaketju SM-liiga lauantai 19.11.2011

  • 142 097
  • 557

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näyttää pahasti siltä, että pata vähän ehkä totuttuun tapaan hakkaa päätään vastustajan maalivahdin rintaan.
Kyllähän Ässät hallitsee kiekollista peliä, mutta ns. "tuhannen taalan paikkoja" ei ole juurikaan syntynyt. Tapparan kannalta kyse on paljolti siitä, jaksaako joukkue pysyä pelin "sisällä" Ässien pyörittäessä, vai alkaako väsymyksen iskiessä miehet hukkua...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tästähän tuli todettua, että olen vakaa ja tasapainoinen henkilö. Ensin vituttaa niin ette vanne mahdu päähän ja parin tunnin kuluttua ostan taas pelin ja kannatan Jokereita täysillä.
Tunnen tuskasi, sillä seuraan tätä ottelua itsekin. Liian monta ottelua tällä kaudella Kärpiltä nähneenä olen jo tietoinen siitä, ettei hyvää ottelua voi seurata toista samanmoista... niin vain tässä joutuu katselemaan tätä touhua sohvalta.

Voisin muuten Hessun puolesta tarjota olusen, mutta kun asut niin helvetin syrjässä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei ole ollut paljoa pahoja paikkoja vaan peruspelillä on selvinnyt. Pelannut kuitenkin ne tilanteet hyvin. Vakuuttava hankinta mun mielestä.

Kysyisin, että miksi Kuparinen sai syöttöpisteen ekaan maaliin? Syötti Salmiselle, joka veti ja kiekko kimpoili lopulta Timoselle, joka laittoi kiekon maaliin.
Kiitoksia :)

Niin, mitä olen SM-liigaa seurannut, niin aina siellä pyritään se kaksi syöttäjää maaleihin laittamaan, jos ei vastustaja pääse välissä kiekkoon.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipas nihkeä erä Jokereilta. YV pläni on samasta kirjasta VRrän lippu-uudistuksen ja Hitlerin Venäjä-hyökkäysstrategian kanssa. Lisäksi tuntuu että kiekko ei vain tartu lapaan ja kaikki hyökkäykset päätyvät kulmiin. Kiekonmenetysten jälkeen Kärpät lähtee todella liukkaasti liikkeelle ja omasta päästä lähtemisen nopeudessa näyttää kuin Jokeri-Lada peruuttaisi KärpääFerrarin painaessa kaasua.

Neloselta ok tsemppiä ja Tuohimaalle ainakin toistaiseksi puhtaat paperit. Nyt nähdyllä pelillä tulee turpaan 2-0.

Urhon lähetyksessä jollakulla on asiaa Jokereiden vaihtopenkille. Kaveri huutaa kokoajan "Erkka, Erkka" tai "Lämsä". Lieneekö lainannut kavereille joskus rahaa ja nyt haluaa ne takaisin :)
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Vaadin että Bluesin peleissä ei pelata yyveetä eikä aaveeta vaan 5vs5 koko ottelu tästä lähin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Näyttää pahasti siltä, että pata vähän ehkä totuttuun tapaan hakkaa päätään vastustajan maalivahdin rintaan. Näyttää vähän toisinnolta eräästä tps-pelistä...

Minulla ainakin on vahva usko, että tämä kääntyy Padalle jos työnteko jatkuu samalla tapaa. Kyllä niitä kiekkoa saadaan vielä muutama kappale sinne Metsolan selän taakse vaikka väkisin
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitäs Lappeenrannassa tapahtuu? Wiikmanilta ilmeisesti erinomainen erä...

Kirjoitin tällaista Ilveksen palstalle. Eli ainakaan minä en eniten syyttelisi Wiikmania.

"Erätauolle mennessä jo 50 % [Wiikmanin torjunta-%]. Ja tuosta huolimatta en juuri syyttelisi Wiikmania. Jos puolustus aukeaa tuohon malliin, niin ei siellä kukaan pärjäisi. Kaksi ensimmäistä ylivoimahyökkäyksistä, kolmas ylivoimalla (ehkä tässä olisi ollut mahdollisuuksia torjua) ja viimeisessä Levokari sai laukoa poikittaissyötön jälkeen ihan kaikessa rauhassa, kun lähimaillakaan ei ollut yhtään Ilvespelaajaa. Wiikman oli kyllä tuossa viimeisessä tullut reilusti vastaan, mikä jätti verkon auki poikittaissyötön jälkeen, mutta ei kai maalivahti voi lähteä siitä, että täytyy pysyä maaliviivalla siltä varalta, että siellä on aina täysin vapaita vastustajia. Vaikka ehkä Ilveksen tapauksessa pitäisi..."
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kavereiden kanssa ollaan aina naureskeltu, että jos sulkee kiekon puolustusalueella alleen, saako runnoa mailalla tempun tekijää. Kyllä siitä lähdetään, että kerran saa mailalla kouraista, sen verran sulkemisesta pitää maksaa hintaa.

Salomäki turhaan tökki munille, minkä Ossi tyylillä kuittaisikin ja antoi aiheesta takaisin. Ruutu taas... nooh... pelaa sitä omaa peliään.
Korkea vitonen täältä. Ollaan katsottu samaa lähetystä.

Silti mä lähtisin siitä, että tökkiminen jätetään tai sitten siitä maksetaan. Ruutu pelasi päin persettä siksi, että ei yksinkertaisesti lyönyt. Noi pitää kuitata ja Ossi ei ihan ekana turhasta kimpoile.
 

Fordél

Jäsen
Salmisen laukauksen jälkeen Kuparinen sohi kiekon Timoselle, ihan oikein meni. Ei ollut puhuttu :)

Eikö siinä ekassa maalissa Kuparinen ollut se, joka antoi maalin takaa syötön b-pisteelle Salmiselle? Kerkeskö muka sieltä vielä maalin eteen sopimaan kiekkoa Timoselle?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-Tappara

Ja Porissa vietetään erätauolla häitä, ei pieniä häitä vaan oikeita häitä. Lieneekö jompi kumpi tai jopa molemmat jatkoaikalaisia?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Äh, miksi pitää seurata jääkiekkoa? Taas pelottaa koko viimeisen erän ajan.
 

Polovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät-Tappara

Ja Porissa vietetään erätauolla häitä, ei pieniä häitä vaan oikeita häitä. Lieneekö jompi kumpi tai jopa molemmat jatkoaikalaisia?

Mutta Urho näyttää tilaisuuden mutenappi päällä. Ihme että kuva näkyy, eikä esim. juttua pelinumeroista...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös