Rosvosektori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Woot, juuri pääsin kehumaan meijän tsekkejä ja heti räpsyy uudestaan!
En olisi moittinut vaikka olisi irroittanut Kärppä idiootin pään. Yleensä en näihin sorru, mutta katsokaa mistä Ossila menee hermo. Jumalauta siellä on maila haarojen välissä ja kärppä päättää vähän tökätä. Mun pelikirjassa tuon tehnyt on loppupelin täysin vapaata riistaa. Raukka paskiainen.Ruudun piti taklata summerin jo soidessa.
Hieno mies.
Liekö Hessu lukenut aiemman viestisi tietäen, ettet ole juuri nyt saatavilla maksaakseen takaisin?Jumalauta, Riihijärven Hessu on kommentaattorina Kärppien puolella. Perkele, turhaan tarjosin aikanaan kaljat.
En olisi moittinut vaikka olisi irroittanut Kärppä idiootin pään. Yleensä en näihin sorru, mutta katsokaa mistä Ossila menee hermo. Jumalauta siellä on maila haarojen välissä ja kärppä päättää vähän tökätä. Mun pelikirjassa tuon tehnyt on loppupelin täysin vapaata riistaa. Raukka paskiainen.
Ilmeisen hyvää ylivoimaa jälleen Jokereilta, ainakaan SM-liigan sivut ei ole registeröinyt ainuttakaan torjuntaa Karhuselle jäähyn aikana. Ja sinne se ylivoima sitten menikin.
En olisi moittinut vaikka olisi irroittanut Kärppä idiootin pään. Yleensä en näihin sorru, mutta katsokaa mistä Ossila menee hermo. Jumalauta siellä on maila haarojen välissä ja kärppä päättää vähän tökätä. Mun pelikirjassa tuon tehnyt on loppupelin täysin vapaata riistaa. Raukka paskiainen.
Itse pelistä. Niinhän se menee, kun maaleja odoteltiin niin taitaa olla ainoa peli 0-0 ;)
ei se HPK noin sysiPaska eilen ollut. no okei olihan siinä narupiispasella paikka. Molemmat saa hakata aika paljon mailalla ja poikittaisia ei näköjään vihelletä.
Itse pelistä. Niinhän se menee, kun maaleja odoteltiin niin taitaa olla ainoa peli 0-0 ;)
Ässät-Tappara 1-2, torjunnat 4-20! Hyvää taistelua meiltä. Mitä ilmeisimmin Pata vie tämän pelin lopulta, mutta jos pysytään jäähyboxista pois niin ehkä...
No voi hellanlettas... halinalleja sullekin.Tähän vahva sama. Näin myös tuon tilanteen ja tuo haaroihin sörkkiminen on suurinpiirtein lapsellisinta, mitä voi tehdä. Ihan sama vaikka Ruutu kävisi murskaamaassa Viuhkolan selän. Lapselliset näädät hyppii kentällä ja rottailee.
Tuohimaa on ollut hyvä tänään. Perustorjonnat varmoja ja yksi gamesaveri.
Miten Koskinen on pelannut KalPan maalilla? Ihan peruspelillä nollat ekaan kahteen erään, vai onko ollut pahojakin paikkoja?
Miten Koskinen on pelannut KalPan maalilla? Ihan peruspelillä nollat ekaan kahteen erään, vai onko ollut pahojakin paikkoja?
En usko, flinttihän juuri totesi ettei vain ehdi edestä pois.
Kysyisin, että miksi Kuparinen sai syöttöpisteen ekaan maaliin? Syötti Salmiselle, joka veti ja kiekko kimpoili lopulta Timoselle, joka laittoi kiekon maaliin.
Tästähän tuli todettua, että olen vakaa ja tasapainoinen henkilö. Ensin vituttaa niin ette vanne mahdu päähän ja parin tunnin kuluttua ostan taas pelin ja kannatan Jokereita täysillä.Liekö Hessu lukenut aiemman viestisi tietäen, ettet ole juuri nyt saatavilla maksaakseen takaisin?
Miltä Nordiksen ps-kiekko näytti 1. erässä? Numeroiden valossa ei häävi erä, mutta vieläkö homma on seisoskelua? Tarviiko alkaa katsomaan Urpoa, miettii hän.