Otteluseurantaketju SM-liiga La 24.2.2007

• 49 333
  • 209
Tila
Viestiketju on suljettu.

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Jokerit onnistuivat jälleen tappamaan 3 vs 5 alivoiman. Vielä kun onnistuisivat tekemään maalin.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
SaiPa meinaa taas voittaa jäähyboksista...tai sitten ei

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JypFabu kirjoitti:
Heh Heh! tän täytyy olla vitsi? Nyt iskee jyp, mutta kiekosta ohi! Eipä sitä jälkikäteenkään kannata arvostella, eli pappatunturi on kaiken arvostelun yläpuolella?
Vai vitsi? Itse varmaan toivot myös arvostelua omallekin kohdallesi samassa tilanteessa, siis keskeneräisen työsi arvostelua. Sinua varmasti vain naurattaa jos älykkyystestisi viedään nenäsi alta pois, ennen kuin olet saanut sitä vielä edes valmiiksi, siksi että testin tekijät eivät luota että onnistuisit mitään järkevää paperille tuottamaan.
En usko sinua.
Luulen että olet vain suunniltasi ja ymmärrät davidin pointin joskus parempana hetkenäsi. Peli on pahasti vielä kesken. Peli vasta 3-0, pahemmastakin on selvitty.

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Vidgren(Berg) 2-2

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Kalpa tasoittaa...

..Bergin hienosta purusta ja TPS ilmeisesti ihan jälkijunassa koko erän. Vahvalta vaikuttaa peli juuri nyt.

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Kaaniradion mukaan kaikki maalit enemmän tai vähemmän Tuokkolan piikkiin... onks Sinkun poissaoloon joku syy vai onko tämä muikistelijan kuningasidea.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Positiivinen Jypfani kirjoitti:
Tiistaina 0-3 tilanteessa ekassa erässä olin jo ihan valmis lähtemään kotiin mutta niin vain 2 pinnaa tuli siitäkin pelistä... odotellaan siis ja toivotaan pelin kääntyvän

Nyt alkaa YV:llä kiri!

Joo tokkiisa, siks ne siis päästi sen kolmannenkin, sääli vaan, tällä hifk pelin haavekaavalla päädyttäs jatkistappioon, ja suora voittohan se tästä piti ottaa? Elä jaksa, paska tippuu rattailta ja hyvä niin.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
jtuominen kirjoitti:
..Bergin hienosta purusta ja TPS ilmeisesti ihan jälkijunassa koko erän. Vahvalta vaikuttaa peli juuri nyt.

Akilla ollut muutenkin vaikeuksia viime aikoina. Rasitus taitaa olla liikaa, hasardeja tulee...

HIFK johdossa, Blues johdossa, TPS tasoissa KalPan kanssa. Just nyt tää setti ei ole kuosissa sääläreitä ajatellen.

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
En suuremmiten koskaan odota turkulaisilta mitään, mutta nyt voisivat kyllä hommansa hoitaa kunnialla ja käydä kellistämässä KalPa. Ei mulla muuta, kiitos.

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
McGregor kirjoitti:
Kaaniradion mukaan kaikki maalit enemmän tai vähemmän Tuokkolan piikkiin... onks Sinkun poissaoloon joku syy vai onko tämä muikistelijan kuningasidea.
Voi ollakin valmennusjohdon aivoituksia, ideana tiivistää puolustusta, tai huomioitu Sinuhen viime aikojen epävarmat otteet. Nyt se on sitten 4-0, voi voi. Nyt näyttää kyllä jo siltä ettei hyvältä näytä - vaikka peli on vieläkin kesken..

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
kummitus kirjoitti:
Vai vitsi? Itse varmaan toivot myös arvostelua omallekin kohdallesi samassa tilanteessa, siis keskeneräisen työsi arvostelua. Sinua varmasti vain naurattaa jos älykkyystestisi viedään nenäsi alta pois, ennen kuin olet saanut sitä vielä edes valmiiksi, siksi että testin tekijät eivät luota että onnistuisit mitään järkevää paperille tuottamaan.
En usko sinua.
Luulen että olet vain suunniltasi ja ymmärrät davidin pointin joskus parempana hetkenäsi. Peli on pahasti vielä kesken. Peli vasta 3-0, pahemmastakin on selvitty.

Heh heh! näin muuten lähes kävi aikoinaan armeijassa ollessa, nukahin kesken palikkatestin ja heräsin kun vääpeli repi sitä lappua kourasta ja hoki, että anna tänne, vaikka sillä mitään väliä tuskin on.

4-0, joko saa haukkua, vai vieläkö on keskenerästä pitää kehua. Ja tokkiisa, aina saa pitää arvostella, jos allekirjoittanut hommansa tyhmyyttään ja huonouttaan kusee!

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Kalpan maalivahdinvaihto..

..erän alkuun ainakin herätti joukkueen taistelemaan ja nyt sitten ilmeisesti voi pistää Nissisen taas takaisin maaliin. Herätystehtävä joukkueelle toimi.

Alivoimalle taas, kun perässä juostaan jatkuvasti.

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Valtonen tasoittaa Anderssonin syötöstä. Onnittelut Tomekille uudesta omasta piste-ennätyksestä.

Ylivoima on kyllä säälittävän tehotonta.

softdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pressiboxi kirjoitti:
Akilla ollut muutenkin vaikeuksia viime aikoina. Rasitus taitaa olla liikaa, hasardeja tulee...
OT mutta pakko.

Aki-Petteri on mielestäni ollut aina virhealtis ja yliarvostettu pelaaja. Varsinkin viimeaikoina on naurattanut TV-peleissä kun olen ääneen tokaissut että mitähän nyt seuraa kun Aki pääsee kiekkoon, on Aki aina vastannut huutoon jollain tempauksella.

Maajoukkue-osiossa kerroin mielipiteeni, jolloin sitä pidettiin kateellisena, nyt varmaan otetaan provona.

Minulle on aivan sama, millaiset ovat Bergin otteet TPS:ssa, mutta MM-kisoista saa pysyä kaukana. En myöskään ymmärrä näitä turkulaisia, jotka jaksavat puolustella kultapoikaansa. Kamala pakki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.