Nyt on annettu se normaali 3 eteen, voitas alottaa oma peli.Morso kirjoitti:Hunkes vei Pelicansin 3-0 johtoon.
Vai vitsi? Itse varmaan toivot myös arvostelua omallekin kohdallesi samassa tilanteessa, siis keskeneräisen työsi arvostelua. Sinua varmasti vain naurattaa jos älykkyystestisi viedään nenäsi alta pois, ennen kuin olet saanut sitä vielä edes valmiiksi, siksi että testin tekijät eivät luota että onnistuisit mitään järkevää paperille tuottamaan.JypFabu kirjoitti:Heh Heh! tän täytyy olla vitsi? Nyt iskee jyp, mutta kiekosta ohi! Eipä sitä jälkikäteenkään kannata arvostella, eli pappatunturi on kaiken arvostelun yläpuolella?
Positiivinen Jypfani kirjoitti:Tiistaina 0-3 tilanteessa ekassa erässä olin jo ihan valmis lähtemään kotiin mutta niin vain 2 pinnaa tuli siitäkin pelistä... odotellaan siis ja toivotaan pelin kääntyvän
Nyt alkaa YV:llä kiri!
jtuominen kirjoitti:..Bergin hienosta purusta ja TPS ilmeisesti ihan jälkijunassa koko erän. Vahvalta vaikuttaa peli juuri nyt.
Voi ollakin valmennusjohdon aivoituksia, ideana tiivistää puolustusta, tai huomioitu Sinuhen viime aikojen epävarmat otteet. Nyt se on sitten 4-0, voi voi. Nyt näyttää kyllä jo siltä ettei hyvältä näytä - vaikka peli on vieläkin kesken..McGregor kirjoitti:Kaaniradion mukaan kaikki maalit enemmän tai vähemmän Tuokkolan piikkiin... onks Sinkun poissaoloon joku syy vai onko tämä muikistelijan kuningasidea.
softdog kirjoitti:4-0, tästä ei sit välttämättä noustukaan.
kummitus kirjoitti:Vai vitsi? Itse varmaan toivot myös arvostelua omallekin kohdallesi samassa tilanteessa, siis keskeneräisen työsi arvostelua. Sinua varmasti vain naurattaa jos älykkyystestisi viedään nenäsi alta pois, ennen kuin olet saanut sitä vielä edes valmiiksi, siksi että testin tekijät eivät luota että onnistuisit mitään järkevää paperille tuottamaan.
En usko sinua.
Luulen että olet vain suunniltasi ja ymmärrät davidin pointin joskus parempana hetkenäsi. Peli on pahasti vielä kesken. Peli vasta 3-0, pahemmastakin on selvitty.
OT mutta pakko.Pressiboxi kirjoitti:Akilla ollut muutenkin vaikeuksia viime aikoina. Rasitus taitaa olla liikaa, hasardeja tulee...
Sentään yv-maalin ihmeeltä säästyttiin, 12s jäähyn päättymisen jälkeen napsahti.Master Chief kirjoitti:Helvetti jääty, me tehtiin maali, Tomek teki.