Koivisto haparoi ja Lammassaari tasoittaa 3-3
Kylläpä niitä maaleja tulee. Moket pihalla?
Koivisto haparoi ja Lammassaari tasoittaa 3-3
Lukon rytmi on sita luokkaa, etta ei tama ilta Raumalla ole taputeltu, vaikka HPK johtaakin kahdella maalilla.
Tiesihän tuon heti kun haapakoski sanoi ennen peliä urhon haastattelussa että tiukka ja vähämaalinen peli tulossa :) Toivottavasti pysyy kuitenkin tiukkana.Kylläpä niitä maaleja tulee. Moket pihalla?
Taitaa sittenkin olla, etta pisteet lahteen Hameeseen.
Tiesihän tuon heti kun haapakoski sanoi ennen peliä urhon haastattelussa että tiukka ja vähämaalinen peli tulossa :) Toivottavasti pysyy kuitenkin tiukkana.
Kylläpä niitä maaleja tulee. Moket pihalla?
Voi kuinka ulkomaassa kirjoittamalla voi tulla hauskaa tekstiä :)
Voi kuinka ulkomaassa kirjoittamalla voi tulla hauskaa tekstiä :)
Ässille sit mentiin häviämään, ei helvetin vittu. Onnea Poriin.
Täytyy toivoa että Jokerit jäävät pleijarien ulkopuolelle! Perseilyä.
Tappara - Ilves 2-2
Melkoista mailalla estämistä molemmilla joukkueilla. Jopa urhon "asiantuntijat" kommentoivat asiaa.
Kuparisen tissiposki siellä vain nätisti filmaili AJ Niemen pihalle, heti kun tuomari näytti AJ:ta pihalle niin Kuparinen koki ihmeparantumisen. Hallelujaa hän elää!! Mukavasti tuomarikaksikko oli myös Ässien kalsarit jalassa viheltelemässä, Pihlmaniahan ei lyöty poikkarilla vaarallisen näköisesti laitaa vasten Partasen patsastellessa vieressä, eikä Mäkeä taklattu selästä. Sen sijaan Väänäsen poikkari oli ilmiselvästi vihellyksen paikka.
Jos mun tekstissa on aa pisteet tai oo pisteet, niin olen toissa, kotona nyt ja ei tata mahdollisuutta. Mut molemmissa tapauksissa olen ulkomailla. Sori kovasti kaikille tama huono kieli, en ole luki-hairioinen.