Otteluseurantaketju SM-liiga La 20.11.2010 ‎

  • 72 427
  • 299

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lukon rytmi on sita luokkaa, etta ei tama ilta Raumalla ole taputeltu, vaikka HPK johtaakin kahdella maalilla.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Voi veetu! 0-3 Raumalla. Pomppiiko kiekko HPKlle vai onko LUkon puolustus ihan jaassa?

Taitaa sittenkin olla, etta pisteet lahteen Hameeseen.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ramonan mukaan HPKn karvaus on liian vaikeaa Lukolle. Nyt Rale Urama ja kumppanit vastalaake.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt kuuluu jo HPK:nkin kannustusta Raumalla, hienoa! Hyvä, että saadaan mekin onnistumisia ulkomaaneläville. Berzins ja Saulietis pisteille, Männikkö toki myös. Nyt kun Shavalev vielä pisteille, niin voidaan kehua meidän ulkomaalaisia.

Shavalevia muuten Joksi tuossa kehui, tai lähinnä kommentaattori. Syötöt ja pelikäsitys hyvää, liike vielä hieman tahmeaa. Potentiaalia hyväksikin vahvistukseksi on. Tämä lämmittää!
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Kylläpä niitä maaleja tulee. Moket pihalla?

Tuntuu olevan jokainen tuolla pelissä tänään pihalla. Tuomaritkin tuntuvat olevan jopa ajan tasalla molempien joukkueiden koomailessa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Voi kuinka ulkomaassa kirjoittamalla voi tulla hauskaa tekstiä :)

Jos mun tekstissa on aa pisteet tai oo pisteet, niin olen toissa, kotona nyt ja ei tata mahdollisuutta. Mut molemmissa tapauksissa olen ulkomailla. Sori kovasti kaikille tama huono kieli, en ole luki-hairioinen.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tappara - Ilves 2-2

Melkoista mailalla estämistä molemmilla joukkueilla. Jopa urhon "asiantuntijat" kommentoivat asiaa.
 

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Ässille sit mentiin häviämään, ei helvetin vittu. Onnea Poriin.

Täytyy toivoa että Jokerit jäävät pleijarien ulkopuolelle! Perseilyä.

Noh, veikkauksena, et joulutaukoon mennessä Jokereilla lienee uus valmentaja.
 

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuparisen tissiposki siellä vain nätisti filmaili AJ Niemen pihalle, heti kun tuomari näytti AJ:ta pihalle niin Kuparinen koki ihmeparantumisen. Hallelujaa hän elää!! Mukavasti tuomarikaksikko oli myös Ässien kalsarit jalassa viheltelemässä, Pihlmaniahan ei lyöty poikkarilla vaarallisen näköisesti laitaa vasten Partasen patsastellessa vieressä, eikä Mäkeä taklattu selästä. Sen sijaan Väänäsen poikkari oli ilmiselvästi vihellyksen paikka.

Sniif.... Olihan Jokerit pelillisesti paljon parmpia. Olipas huonoa tuuria kun ei Kuparista saatu rikki.
 

Ralph

Jäsen
Jos mun tekstissa on aa pisteet tai oo pisteet, niin olen toissa, kotona nyt ja ei tata mahdollisuutta. Mut molemmissa tapauksissa olen ulkomailla. Sori kovasti kaikille tama huono kieli, en ole luki-hairioinen.

Juu ei siinä mitään vaikka kirjoitat noin. Ei tarvitse anteeksi pyydellä. Näytti vain hauskalta tuo että Häme muuttuu Hameeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös