Otteluseurantaketju SM-liiga La 13.10.2012

  • 186 237
  • 681
Tila
Viestiketju on suljettu.

Viper

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan Kalpa sympaattinen pikkuseura ilman suuria superstaroja, mutta nyt ei mitään sääliä, vaan kylmästi jatkoajalla peli poikki. Sen verran parempia oltiin tuo pelin loppu.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu, seeprat lahjoitti kahteen peliin kaksi ilmaista vitosta tilanteista joista kakkonenkin olisi ollut kyseenalainen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tappara - Ässät

Joensuulla kiehahtaa ja ottaa 5+20min. No eipä se enää peliä ratkaise.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Vitun paska Ässät. Koittakaas nyt isot miehet...
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
JYP - Ilves

Jääskeläinen boksiin, tästä maali!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Melkoinen savotta ollut Tapparalla, Ässät hakkaa kokoajan käsille.
Luulisi Tappara-fanin osaavan arvostaa reipasta mailankäyttöä, kun vaihtoaitiostakin löytyy mies, joka toi viimeisimmän mestaruuden ko. osa-alueen taitamisen ansiosta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kaikki, jotka ihmettelette Savinaisen ulosajoa, niin lähetään pelaan lätkää. Taklaan teitä päähän puol metriä laidasta??

Nojas laitaa vasten? Kato nyt hyvä mies se tilanne ilman laseja.

Kampituksesta 5+20min?!

Mä oon nähny kaikki nyt, aika meininkiä dumareilta ollu pari päivää.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Nojas laitaa vasten? Kato nyt hyvä mies se tilanne ilman laseja.

Kampituksesta 5+20min?!

Mä oon nähny kaikki nyt, aika meininkiä dumareilta ollu pari päivää.

Määkin voin lähtee pelaan sun kanssa kiekkoa.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Vittu, seeprat lahjoitti kahteen peliin kaksi ilmaista vitosta tilanteista joista kakkonenkin olisi ollut kyseenalainen.

Siis ootko oikeesti sitä mieltä, että saa taklata päähän?? Savinainen otti Leimun päästä kiinni ja heitti pään seinille? Kakkonenkin kyseenalaista?? Ei hitto mitä puusilmiä täällä...
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täysi oikeusmurha. Peltonen, jonka ei olisi pitänyt saada pelata enää ensimmäisen erän sikailunsa jälkeen, ratkaisee pelin IFK:lle. Kiitos SM-liigan erotuomarijärjestelmä!
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitäs porilaiset nyt alkoi sikailemaan pelin loppupuolella. No tärkeä voitto Tapparalle ja saatiin kuitattua eilinen. Mukava taistelupari tullut tästä parivaljakosta. Sopivasti tunnetta matseissa. Pleijareissa tulisi taas hyvä sarja kuten tässä jokunen vuosi sitten... vaikka siinä meikäläisittäin ei hyvin käynytkään :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös