Otteluseurantaketju SM-liiga La 13.10.2012

  • 186 241
  • 681
Tila
Viestiketju on suljettu.

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Heh jos Peltosen sijaan tekijänä olisi häärännyt Ruutu, puhumattakaan tulevaisuudessa Semiristä, olisi vitonen ja ulosajo tullut samantien pillin puhkuessa siihen malliin, että parempikuuloista hirvittäisi.

Panee hieman miettimään, mitäköhän siellä pinnan alla oikein on tapahtunut surullisenkuuluisassa "rakkauden lapsi" Ben Amorin tapauksessa...
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Rask ja Myttynen tekee kauden ainoat maalinsa juuri Ilvestä vastaa. Yllätys.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien ylivoima, olisko tasoitus olisko...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tappara - Ässät

Ässät saa sen mahdollisuutensa! Tapparan Venäläinen ottaa 2min jäähyn. NYT SE MAALI PERKELE!!
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli ei osunut vain päähän? Ihan samanlainen tosiaan.

Ei osunut ainakaan niin pahasti päähän, koska Erikssonilta ei vintti pimentynyt. Mutta mun mielestä turha väittää, että Ville tai Salomäki olisi ihan vahingossa osuneet vastustajaan.
Mä en missään vaiheessa puolustellut Villen tekoa, eli saa antaa Villlelle pelikieltoa.

Ja Steegil, voisit jo siirtyä tähän päivään ja keksiä jotain uutta.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Kun ei itse tehdä 5-3yv'stä maalia, niin antaa kaverin tehdä sitten ylivoimalla. Mitä vittua tekee IFK tuossa alivoimalla?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Radiosta nähtynä, taitaa Ilves olla aika purjeessa?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt pitäisi SaiPan kestää vielä muutama minuutti, 2 pelistä Kalpaa vastaan olisi yhteensä 2 pistettäkin paljon ennakkoasetelmiin nähden.

Jos tämä menee jatkoajalle niin tätä viikonloppua voidaan pitää onnistuneena.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tappara - Ässät

Ei pystynyt Ässät hyödyntämään ylivoimaa. Päinvastoin Ässät ottaa itse 5+20min eli Savinainen pihalle.

Hyvää yötä ÄSSÄT
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis mistä 5+20 Savinaiselle?!?!!?!? Siis mistä!?!? Ei voi olla totta :DDD
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Jokerit pelaa kyllä tällä hetkellä ala-arvoista ylivoimaa. Kiekkoa ei saada edes alueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös