Otteluseurantaketju SM-liiga, la 1.12.2012

  • 181 527
  • 723

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ortiolla vain 13 torjuntaa kahden erän jälkeen, kun taas Ore/Riksman yhteensä 25 torjuntaa. Yleensä nämä ovat olleet päinvastoin. Eteenpäin on menty.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä on masentava pelityyli tällä kerholla. Tappavat peli-ilon tuolla puolustustyylillä ja iskevät niistä muutamista paikoista älyttömällä prosentilla maalit. Ei ole SaiPa saanut peliään kunnolla käyntiin yhdessäkään HPK-pelissä tällä kaudella, enkä enää aio euroakaan tuhlata kerhopelien seuraamiseen. Kamalaa.
Kyllähän nää on tähän astikkin väärin pelattu, väärin maalattu ja väärin voitettu ja varmaan väärät tuomaritkin olleet ;)
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Naurettavia kotituomareita Lahdessa. Ei viitsitä Suikkasta laittaa vaihtoon, niin laitettu rahaa kenties tuomareille, kun ei muuten saada voittoa?

Turhaa provoa. Kyllä täällä ihan pelicansfaniakin vituttaa toi tuomaripeli. Ei oo viitsimisestä muutenkaan miehen vaihtoon laittaminen kiinni, mutta lukaseppa pelicanssin osiosta Suikkaselle kenkää ja Kuka Suikkasen jälkeen ketjua, niin ymmärrät kyllä :)
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Hienoa hallintaa jätkiltä YV:llä mutta palkinto jäi uupumaan. Noinkohan Kungen sais kolmannessa sen maalinkin kun on laukonut tässä pelissä varmaan yhtä paljon kuin koko muu joukkue yhteensä.

Tää selostaja on muuten vaihteeks ihan positiivinen yllätys Urholta.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Valitseekohan Urhon tv-pelejä joku HIFK-fani? Tuntuu, että jokainen Blues - HIFK/ HIFK - Blues peli on pakko televisioida. Lisäksi HIFK jo toista kertaa Urhon pääpelissä tällä viikolla.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Oliko siinä Tapparan kolmannessa maalissa joku syy Jesse Virtasellakin? Ripa Leino ainakin puhui Virtasen mokanneen, eikä maininnut Caldwellista mitään.

No ei tietysti ole ensimmäinen kerta kun Ripa erehtyy pelaajista, mutta tuli vaan mieleen.

Caldwell se mun mielestäni oli. Urhon kautta yritän peliä tihrustella.
 

Tertsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei näköjään Lahdessa ylivoimat maistu kummallekaan. :D Mut joo. Jokereilta melko tehokas kuusiminuuttinen, nyt vaan päätöserään sama draivi niin pisteet lähtee Helsinkiin.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Toi Perreault vaikuttaa sen verran kovalta pelimannelta, että taitaa siirtää Sopan potkuja. Jaahas meidän peli 3-0 ja vika erä, eikös se mene niin, että aletaan peruutteleen ja tuomarit hoitaa loput.;)
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ihan äkkiseltään ei tule mieleen matsia, joka olisi karannut näin pahasti tuomareiden lapasesta. Aivan saatanan käsittämättömiä jäähyjä! Kaiken lisäksi Ilvekseltä nyt kolmanteen erään pois Talbot ja Kantola, niin sentterivajekin alkaa käydä aika kovaksi.

Pelicans tämän lopulta vie, ei voi mitään. Ei riitä Ilveksellä vääntö kahta vihollista vastaan.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Oliko siinä Tapparan kolmannessa maalissa joku syy Jesse Virtasellakin? Ripa Leino ainakin puhui Virtasen mokanneen, eikä maininnut Caldwellista mitään.

No ei tietysti ole ensimmäinen kerta kun Ripa erehtyy pelaajista, mutta tuli vaan mieleen.

Minusta se oli Caldwell joka pelasi erittain loysasti oman maalin edessa, menetti kiekon ja nopea maanuoliainen yllatti Peten taysin. Kylla se "hiiltyikin", ainakin sen verran, etta jalkaa potki tyhjaan ja paa nyki totutulla tavalla.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Lahessa taitaa homma lähteä täysin lapasesta. Saa nähä millainen kolmas erä tulee.
 
Pakko antaa Selinille tunnustusta. Jäätävästi se kyllä osaa tuon SaiPan pelin jäädyttää aivan täysin. Kolmas kerta jo tällä kaudella.

Karkasi muuten tuossa erän puolessa välissä vähän mopo. Ensin kaksi naurettavaa jäähyä Kerholle ja sitten paikkausjäähy Lee:lle, ei näin.

Malttia. Selin on juuri antamassa ohjeitaan miten pelataan kolmannessa erässä johtoasemassa...
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Talbot hoiti tarkoituksella itsentä pois pelistä. Peli ei kiinnosta pelaajia eikä katsojia. Tuomarit vielä laittavat vähän huumoria päälle niin hupia irtoaa vain pahimmissa pikkujouluhuuruissa oleville katsojille.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Valitseekohan Urhon tv-pelejä joku HIFK-fani? Tuntuu, että jokainen Blues - HIFK/ HIFK - Blues peli on pakko televisioida. Lisäksi HIFK jo toista kertaa Urhon pääpelissä tällä viikolla.

Sama oli Kärpillä, joten äläpä nyt :)

Sitäpaitsi edellistä IFK-Jokerit ottelua ei näytetty.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Häppölä?
Häppölähän sano alkuhaastattelussa että Hämeenlinnassa kohtaa hänen mielestään liigan kaksi parasta joukkuetta ja toivoisi voivansa olla siellä katsomassa, joten ei ilmeisesti ainakaan hän päätä.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taisi Keskisuomalaisen toimittaja Tuomas Heikkisellä vähän puskea JYP-lasit KalPa-JYP -pelin selostuksessa läpi, kun reaktio Kolehmaisen alivoimamaaliin oli monotonisella äänellä: "Voi herranen aika millainen ylivoimapeli JYPillä." Mutta eipä siinä, ei sen suurempaa moittimista selostuksessa.

Olen itse todella yllättynyt, miten hyvin Heikkilä selostaa, pystyy kummallisen hyvin filtteroimaan tuon KSML-taustansa. Itse asiassa kuuntelen häntä mielummin kuin Ritaria, joka samoin JYP-taustastaan huolimatta selostaa aina puolueellisesti JYPiä vastaan.

Heikkilä siis hämmentävän puolueeton mitä nyt olen näitä kotiselostajia kuunnellut. Näitähän on joka paikkakunnalla.

Jupa
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä on masentava pelityyli tällä kerholla. Tappavat peli-ilon tuolla puolustustyylillä ja iskevät niistä muutamista paikoista älyttömällä prosentilla maalit. Ei ole SaiPa saanut peliään kunnolla käyntiin yhdessäkään HPK-pelissä tällä kaudella, enkä enää aio euroakaan tuhlata kerhopelien seuraamiseen. Kamalaa.
Ai Saipaa vastaan pelataan sitten noin? En nyt puhu kolmesta edellisestä hävitystä pelistä, mutta siinä vajaan kympin voittoputkessa olin kyllä havaitsevinani peli-iloa, jäätävän pitkiä pyörityksiä vastustajan päässä taklauksia ja muuta yleisöön menevää. Nyt tosin on ollut peli sekaisin, joten näköjään siellä tänään toimii edes tuo maalinteko jäätävällä prosentilla, kolmessa edellisessä ei ole toiminut sekään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Flintti, ootko sanonu tuomareista ikinä mitään hyvää?

En tiedä, luulisin että olen mutta en mä pidä kirjaa siitä mitä olen sanonut pelien aikana. Jos mä olen tän ketjun tän illan pahin tuomareista itkijä tänään niin sitten on ollut hyvin hiljaista koska en ole mielestäni itkenyt vielä mistään tilanteesta tai jäähystä. Jokerit on ollut tänään niin ylivoimaisella jalalla liikkeellä että aika vähissä on olleet edes paikat josta olisi voinut Jokereilla antaa jäähyjä. Molemmat Jokereiden saamat jäähyt oli ansaittuja.
 

loswald

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koulukadun ulkokenttä ja Pappateam
Lukon peli on ollut sekaisin niin pitkään, ettei siitä tarvitse erikseen täällä otteluseuranketjussa mainita.

Koetakaa nyt kestää vaan, viikko sitten oli ihan eri meininki...ja muutoin vielä on erä pelaamatta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
- Pelicansin Korpikari taklasi Talbotin numeroista naama edellä päin laitaa. Ei jäähyä.

- Ilveksen Kantola taklasi pää munissa luistellutta Latvalaa suoraa edestä. 2+10.

- Ilveksen Dries taklasi paikallaan olevaa kiekollista Pelicanspelaajaa. 2 min.

Sitten kun Talbot kertoo mielipiteensä näille vitun idiooteille tuomareille jotka tulivat pätemään SM-Liigaan kun eivät päässeet Hervannan poliisikoulun pääsykokeesta läpi. -> PRK.

Ismo Lehkosta mukaillen "nää tuomarit menee varmaan pelin jälkeen kotiin ja hihkuu että isi, isi, mää sain heitettyä Max Talbotin suihkuun!"
 

chubster

Jäsen
Olen itse todella yllättynyt, miten hyvin Heikkilä selostaa, pystyy kummallisen hyvin filtteroimaan tuon KSML-taustansa. Itse asiassa kuuntelen häntä mielummin kuin Ritaria, joka samoin JYP-taustastaan huolimatta selostaa aina puolueellisesti JYPiä vastaan.

Heikkilä siis hämmentävän puolueeton mitä nyt olen näitä kotiselostajia kuunnellut. Näitähän on joka paikkakunnalla.

Jupa

Tämä totta, mutta on tuo silti niin monotonista ja mitäänsanomatonta juttelua muuten tuo selostus, että kun pelikin on tasoltaan kakka, niin väkisin meinaa alkaa nukuttamaan.
 

luimuri

Jäsen
Minusta se oli Caldwell joka pelasi erittain loysasti oman maalin edessa, menetti kiekon ja nopea maanuoliainen yllatti Peten taysin. Kylla se "hiiltyikin", ainakin sen verran, etta jalkaa potki tyhjaan ja paa nyki totutulla tavalla.

Caldwell menetti kiekon maalintakana Tapparan pelaajalle, joka kiepautti siitä vanhanaikaisen. Eka kämmi Caldwellilta täll kaudella?
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
No eiköhän kerho palaa tappioiden tielle tämän pelin jälkeen. Kyllä se niin aneemista on ollut muutama peli ilman tuota loistavaa ykköskenttää. Kerholla on nyt se Selinin yksi voitto nyt, muutama turpaan seuraavassa. Mutta kaikkea hyvää Hämeenlinnaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös