Kyllähän nää on tähän astikkin väärin pelattu, väärin maalattu ja väärin voitettu ja varmaan väärät tuomaritkin olleet ;)Kyllä on masentava pelityyli tällä kerholla. Tappavat peli-ilon tuolla puolustustyylillä ja iskevät niistä muutamista paikoista älyttömällä prosentilla maalit. Ei ole SaiPa saanut peliään kunnolla käyntiin yhdessäkään HPK-pelissä tällä kaudella, enkä enää aio euroakaan tuhlata kerhopelien seuraamiseen. Kamalaa.
Naurettavia kotituomareita Lahdessa. Ei viitsitä Suikkasta laittaa vaihtoon, niin laitettu rahaa kenties tuomareille, kun ei muuten saada voittoa?
Oliko siinä Tapparan kolmannessa maalissa joku syy Jesse Virtasellakin? Ripa Leino ainakin puhui Virtasen mokanneen, eikä maininnut Caldwellista mitään.
No ei tietysti ole ensimmäinen kerta kun Ripa erehtyy pelaajista, mutta tuli vaan mieleen.
Valitseekohan Urhon tv-pelejä joku HIFK-fani? Tuntuu, että jokainen Blues - HIFK/ HIFK - Blues peli on pakko televisioida. Lisäksi HIFK jo toista kertaa Urhon pääpelissä tällä viikolla.
Oliko siinä Tapparan kolmannessa maalissa joku syy Jesse Virtasellakin? Ripa Leino ainakin puhui Virtasen mokanneen, eikä maininnut Caldwellista mitään.
No ei tietysti ole ensimmäinen kerta kun Ripa erehtyy pelaajista, mutta tuli vaan mieleen.
Pakko antaa Selinille tunnustusta. Jäätävästi se kyllä osaa tuon SaiPan pelin jäädyttää aivan täysin. Kolmas kerta jo tällä kaudella.
Karkasi muuten tuossa erän puolessa välissä vähän mopo. Ensin kaksi naurettavaa jäähyä Kerholle ja sitten paikkausjäähy Lee:lle, ei näin.
Valitseekohan Urhon tv-pelejä joku HIFK-fani? Tuntuu, että jokainen Blues - HIFK/ HIFK - Blues peli on pakko televisioida. Lisäksi HIFK jo toista kertaa Urhon pääpelissä tällä viikolla.
Häppölähän sano alkuhaastattelussa että Hämeenlinnassa kohtaa hänen mielestään liigan kaksi parasta joukkuetta ja toivoisi voivansa olla siellä katsomassa, joten ei ilmeisesti ainakaan hän päätä.Häppölä?
Taisi Keskisuomalaisen toimittaja Tuomas Heikkisellä vähän puskea JYP-lasit KalPa-JYP -pelin selostuksessa läpi, kun reaktio Kolehmaisen alivoimamaaliin oli monotonisella äänellä: "Voi herranen aika millainen ylivoimapeli JYPillä." Mutta eipä siinä, ei sen suurempaa moittimista selostuksessa.
Ai Saipaa vastaan pelataan sitten noin? En nyt puhu kolmesta edellisestä hävitystä pelistä, mutta siinä vajaan kympin voittoputkessa olin kyllä havaitsevinani peli-iloa, jäätävän pitkiä pyörityksiä vastustajan päässä taklauksia ja muuta yleisöön menevää. Nyt tosin on ollut peli sekaisin, joten näköjään siellä tänään toimii edes tuo maalinteko jäätävällä prosentilla, kolmessa edellisessä ei ole toiminut sekään.Kyllä on masentava pelityyli tällä kerholla. Tappavat peli-ilon tuolla puolustustyylillä ja iskevät niistä muutamista paikoista älyttömällä prosentilla maalit. Ei ole SaiPa saanut peliään kunnolla käyntiin yhdessäkään HPK-pelissä tällä kaudella, enkä enää aio euroakaan tuhlata kerhopelien seuraamiseen. Kamalaa.
Flintti, ootko sanonu tuomareista ikinä mitään hyvää?
Lukon peli on ollut sekaisin niin pitkään, ettei siitä tarvitse erikseen täällä otteluseuranketjussa mainita.
Olen itse todella yllättynyt, miten hyvin Heikkilä selostaa, pystyy kummallisen hyvin filtteroimaan tuon KSML-taustansa. Itse asiassa kuuntelen häntä mielummin kuin Ritaria, joka samoin JYP-taustastaan huolimatta selostaa aina puolueellisesti JYPiä vastaan.
Heikkilä siis hämmentävän puolueeton mitä nyt olen näitä kotiselostajia kuunnellut. Näitähän on joka paikkakunnalla.
Jupa
Minusta se oli Caldwell joka pelasi erittain loysasti oman maalin edessa, menetti kiekon ja nopea maanuoliainen yllatti Peten taysin. Kylla se "hiiltyikin", ainakin sen verran, etta jalkaa potki tyhjaan ja paa nyki totutulla tavalla.