Frank McKee
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, T. Arima
Näkyykö kaikilla muilla ku mulla SM-liigan tulospalvelussa laukaisukartat?
Tyhjää ruutua pukkaa mulla...
Miten Ilves on suoriutunut johtoasemassa päätöserässä? Tappara on kyllä ollut aneeminen ja Ilves on johtonsa ansainnut.
Toisen erän perusteella Jyp-Blues on varmasti kauden viihdyttävin peli mitä olen nähnyt. Aivan loistavaa viihdettä!
Näkyykö kaikilla muilla ku mulla SM-liigan tulospalvelussa laukaisukartat?
Mikäs muuten Camilla on taustalla, tai siis onko mitään (loukkaantuminen vai eikö yksinkertaisesti vaan kulje)? Itse pitänyt aina viimisen päälle asennepelaajana, joka ei koskaan jätä kylmäksi, nyt ihan näkymätön ollut.
Hoho, Jyväskylässä yleisö kusee housuun tuossa(kin) täysin puhtaassa taklauksessa! Kaikki puusilmät eivät siis notku Jatkoajassa..
Ei näytä hyvältä Tapparan tilanne. Laatu puuttuu syötöistä ja laukauksista, lisäksi koitetaan nyt väkisin sinne missä ei tilaa ole. Päälle vielä kovaa taisteleva Ilves niin eipä tilanne suuri vääryys ole. Paljon on parannettavaa jos pisteitä mielii tästä pelistä!
Kertoisiko joku Ilves - Tappara peliä seuranneena, miltä tämän Paillen peli on toistaiseksi näyttänyt?
Itse pitänyt aina viimisen päälle asennepelaajana, joka ei koskaan jätä kylmäksi, nyt ihan näkymätön ollut.
Veikkaus TV:n edessä nököttävät,
Bufferoiko teillä nyt eräkatkolla melko jatkuvasti tuo kuva? Onko kyse siis mun yhteyksistä vai johtuuko muusta?
Veikkaus TV:n edessä nököttävät,
Bufferoiko teillä nyt eräkatkolla melko jatkuvasti tuo kuva? Onko kyse siis mun yhteyksistä vai johtuuko muusta?
Kertoisiko joku Ilves - Tappara peliä seuranneena, miltä tämän Paillen peli on toistaiseksi näyttänyt?
Mitä helvettiä toi Häppölä tarkottaa tolla jalat ylös-pehmentämisellä???
Hyvin näkyy ainakin täällä.
Uskon kyllä että Tappara parantaa kolmanteen. Tämä oli kyllä hienoisesti Ilveksen erä vaikka Tapparallakin paikkoja oli. Mielenkiintoinen viimenen erä tulee, toinen erä oli parasta Ilvestä, mitä olen muutamaan peliin nähnyt.
Jannik Hansen kävi yllättävän kuumana Peltolalle. Näkikö joku mikä kaverin tossa lämmitti?
Ei oo näkyny aikoihin. Liigan sivuilla siis ongelma, ei sun laitteissa.