Otteluseurantaketju SM-liiga, Ke 5.12.2012

  • 145 750
  • 563

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Näkyykö kaikilla muilla ku mulla SM-liigan tulospalvelussa laukaisukartat?
Tyhjää ruutua pukkaa mulla...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Miten Ilves on suoriutunut johtoasemassa päätöserässä? Tappara on kyllä ollut aneeminen ja Ilves on johtonsa ansainnut.

Hyvin, toistaiseksi hyvissä käsissä on. Ilves tehnyt Tapparan aseettomaksi. Tappara häviää miltei kaikki kaksinkamppailut.
 

Broken Stick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, New York Rangers
Toisen erän perusteella Jyp-Blues on varmasti kauden viihdyttävin peli mitä olen nähnyt. Aivan loistavaa viihdettä!

Itse kyllä pidin enemmän esimerkiksi siitä, kun Blues dominoi Tepsia vastaan Baronalla ja nähtiin aivan huikeita taiteiluja Ramstedtilta ja kumppaneilta, mutta kukin tyylillään. Onhan toi viihdyttävää, mutta Blues-silmin ei ole niin älyttömän nautinnollinen olo.
 
Mikäs muuten Camilla on taustalla, tai siis onko mitään (loukkaantuminen vai eikö yksinkertaisesti vaan kulje)? Itse pitänyt aina viimisen päälle asennepelaajana, joka ei koskaan jätä kylmäksi, nyt ihan näkymätön ollut.

Ei vaan kulje. Ei ainakaan mitään ilmoitettuja vammoja ole ollut.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hoho, Jyväskylässä yleisö kusee housuun tuossa(kin) täysin puhtaassa taklauksessa! Kaikki puusilmät eivät siis notku Jatkoajassa..

Koville ottaa työttömillä hinureilla vieläkin. Mutta mukavaa, että seuraatte JYPin pelejä noinkin aktiivisesti.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ei näytä hyvältä Tapparan tilanne. Laatu puuttuu syötöistä ja laukauksista, lisäksi koitetaan nyt väkisin sinne missä ei tilaa ole. Päälle vielä kovaa taisteleva Ilves niin eipä tilanne suuri vääryys ole. Paljon on parannettavaa jos pisteitä mielii tästä pelistä!

Uskon kyllä että Tappara parantaa kolmanteen. Tämä oli kyllä hienoisesti Ilveksen erä vaikka Tapparallakin paikkoja oli. Mielenkiintoinen viimenen erä tulee, toinen erä oli parasta Ilvestä, mitä olen muutamaan peliin nähnyt.

Jannik Hansen kävi yllättävän kuumana Peltolalle. Näkikö joku mikä kaverin tossa lämmitti?
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Kertoisiko joku Ilves - Tappara peliä seuranneena, miltä tämän Paillen peli on toistaiseksi näyttänyt?

Ei oikeastaan miltään, kun ei Ilveksestä kukaan ole kummemmin erottunut. Terävä luistelija vaikuttaisi olevan ja alivoimalla kyllä tekijämies, lukee hyvin peliä.
 

Altec

Jäsen
Haastattelija: Mitä mieltä majukutsusta?
Koho: Jos haastattelijalle sopii niin Ville pelaa nyt SaiPassa.

Hieno mies.
 

chubster

Jäsen
Veikkaus TV:n edessä nököttävät,

Bufferoiko teillä nyt eräkatkolla melko jatkuvasti tuo kuva? Onko kyse siis mun yhteyksistä vai johtuuko muusta?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Veikkaus TV:n edessä nököttävät,

Bufferoiko teillä nyt eräkatkolla melko jatkuvasti tuo kuva? Onko kyse siis mun yhteyksistä vai johtuuko muusta?

Toiminut kokoajan moiteetta. Kohon kommenteille peukkua!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kertoisiko joku Ilves - Tappara peliä seuranneena, miltä tämän Paillen peli on toistaiseksi näyttänyt?

Ekassa erässä spurttasi kerran hyvin omasta päästä vetopaikkaan. Ja toisessa pelasi hyvää alivoimaa. Ei vielä ihmeitä, mutta tykkään kyllä kaverin pelityylistä.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Mitä helvettiä toi Häppölä tarkottaa tolla jalat ylös-pehmentämisellä???

Käsittääkseni sitä kun pelaaja nostaa itse jalat (hyppää laitaa vasten) taklausta vastaanotettaessa. Kai siitä jotain iloa on olla ilmassa, muistan ainakin Vatasen lyhyenä kaverina tehden näin useamminkin.

Tässä keississä taas taklaus tulee sen verran aikaisin, että Abid on laidasta pahasti vielä irti ja yrittää vielä hypätä pelastaakseen päänsä siinä epäonnistuen.
Parin pelin istunto Laurilalle varmaan ihan paikallaan, ei mikään törkeä ollut kuitenkaan. Suoraan selkään ja muuten, mutta jos olisi kovempaa tullut ja yrittänyt vahingoittaa niin Ramzia kerättäis sieltä vieläkin.
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Tasaista on Ilmalassa. Täytys tappaa toi AV tohon erän alkuun ja sitten raivolla tekemään johtomaalia. Upee häkki oli Karlssonin osuma. Teräväiseltä hieno "lätty" siihen.

On muuten paska selostaja Jokereiden pelissä. Onks tää se jannu, joka normaalisti selostaa Ilveksen pelejä? En tiiä ärsyttääkö muita, mut heti särähti ekassa tilanteessa korvaan kun Lehkonen laukoi ja selostajan mukaan Stepan laukoi. Miten voi mennä rightin ja leftin mies sekasin? Sitten ihmetteli kanssa Teräväisen jäähyä vaikka selvempää koukkua ei vois olla. Selostajan mukaan Filppulan olisi kuulunut saada jäähy, kun nosti mailaa ja nappas kiekon :D
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Uskon kyllä että Tappara parantaa kolmanteen. Tämä oli kyllä hienoisesti Ilveksen erä vaikka Tapparallakin paikkoja oli. Mielenkiintoinen viimenen erä tulee, toinen erä oli parasta Ilvestä, mitä olen muutamaan peliin nähnyt.

Jannik Hansen kävi yllättävän kuumana Peltolalle. Näkikö joku mikä kaverin tossa lämmitti?

Saattaa parantaakin mutta merkit on sellaiset, että liikaa vedetään tunteella. Puuttuu se sellainen kylmän viileä laskelmointi ja paikkojen hyödyntäminen. Kyllähän noilla ylivoimilla olisi pitänyt paukkua jo ainakin kerran mutta eipä tuolla seisoskelulla voi mitään saadakaan.

Ilves on lähellä voittoa, joten onnea vaan niille jotka vetoja painoivat Ipan kautta.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Erätauolla Korhonen ja Häppölä kommentoivat, että Abid (Laurilan lisäksi) hoisi tilanteen huonosti ja toivat aika samoja piirteitä Abidin tyylistä esille, kuin mihin itse kiinnitin huomiota.

Tämä taklauksien vastaanottaminen on aika huolestuttavalla tasolla Suomessa. Voitaisiin välttää useampiakin vaarallisia tilanteita, jos kiinnitettäisiin huomiota myös tähän näkökulmaan.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ei oo näkyny aikoihin. Liigan sivuilla siis ongelma, ei sun laitteissa.

Thanks, piti varmistaa kun ei ole näkynyt ainakaan viikkoon/kahteen.

Ja kolmanteen erään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös