Ei kai tuo Lukon konttaaminen Lappeenrannassa voi kenellekään kovin suurena yllätyksenä tulla? Lukko on ensimmäisen maaottelutauon jälkeen kuulunut liigan huonoimpiin joukkueisiin, eikä peliesityksissä ole paljoa viitteitä paremmasta.
Nickerson ja Nielikäinen olivat kuulemma ainakin alkulämmön aikana jutelleet pitkään ja hartaasti. Se onkin ainoa asia jota voi tästä pelistä jännittää. Putoaako hanskat?Entäs #50 ja IFKn kovikset, tapahtuuko vielä jotain??
Kuka vittu siellä on tuomarina Kuopiossa?? KalPa ei ole rikkonut melkein kahden erän aikana kertaakaan, niinkö? Vitut!
Pesonen 0-4.
Niin, henkilökohtaista kymppiä en ihan laskisi rikkeeksi. Siis Ilvestä vastaan tehdyksi.Rikkeistä en tiedä, mutta rangaistusminuutit ovat Kuopiossa tasan 10-10. Niin ja tuomarina tänään Markku Kruus.
Samaa ihmettelen! Näin Teksti-TV:n kautta katsottuna tuomari ihan ulkona pelistä. Ammattituomarit liigaan vaadin mä.Kuka vittu siellä on tuomarina Kuopiossa?? KalPa ei ole rikkonut melkein kahden erän aikana kertaakaan, niinkö? Vitut!
Ja 1-1.
Mahtaako Porin "suuntanumero" taas muuttua? JYP-pelissä se oli 0-7. Nyt HIFK:ta vastaan 0-4.
Eipä kyllä ole kehumista Lukonkaan koomailussa. Saipa vienyt toisessa erässä Lukkoa kuin pässiä narussa. Pitkävetoon laitoin ristin. Ei se voi olla liikaa vaadittu. Taitaa se silti olla.
Samaa ihmettelen! Näin Teksti-TV:n kautta katsottuna tuomari ihan ulkona pelistä. Ammattituomarit liigaan vaadin mä.
Samaa ihmettelen! Näin Teksti-TV:n kautta katsottuna tuomari ihan ulkona pelistä. Ammattituomarit liigaan vaadin mä.
JAAAAAAAAAAAAA 2-1 Hämäläinen ilmiliekeissä!
Hiihhaa kun olet hauska. Itsekö keksit?Samaa ihmettelen! Näin Teksti-TV:n kautta katsottuna tuomari ihan ulkona pelistä. Ammattituomarit liigaan vaadin mä.
Kuka vittu siellä on tuomarina Kuopiossa?? KalPa ei ole rikkonut melkein kahden erän aikana kertaakaan, niinkö?
Kuka vittu siellä on tuomarina Kuopiossa?? KalPa ei ole rikkonut melkein kahden erän aikana kertaakaan, niinkö? Vitut!
Taitaa olla Ässät ja Lukko tällä hetkellä liigan huonoimmat porukat?
Taitaa olla Ässät ja Lukko tällä hetkellä liigan huonoimmat porukat?
Mikä helkkari siinä on että emme voi hävitä vaikka tämän kauden Pelicanseille kuten normaalit joukkueet vaan häviämme kalpalle?
Niinpä! Tosi epäreiluu, hei.
Vaadin ehdottomasti liigaan kiintiöjäähyt joka erään joukkuetta kohden, vaikkei mitään rikkeitä tapahtuisikaan.