Otteluseurantaketju SM-liiga 14.11.2009

  • 90 899
  • 277

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Genoway heittää takatolpalle ja Pesonen tekee. 2-5.

Genoway vajaa 3 peliä 0+7. Pesonen pistepörssin kärkeen. Liigan paras kenttä.
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas 3-0, näyttäisi voittoputki jatkuvan, mutta katsellaan nyt.

46-01 olisi tulosvedossa.
Eihän tuo kovin vaikeaa ole, kun on koko ajan neljä ylimääräistä kaveria omassa joukkueessa.

En muista Raksilasta yhden yhtä kertaa, kun kotijoukkue olisi päässyt vetämään ekassa erässä viisi ylivoimaa, eikä ole saanut yhtään jäähyä. Matseja on varmaan katsottuna ~400-500. Ja jotkut kehtaavat väittää, että tuomarit suosivat Kärppiä...
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Turha tuossa on Kärppien tuomareita syyttää. Jäähyjä yleensä tulee jos ollaan koko ajan potkun kaksi jäljessä ja pelisysteeminä on se, että ei ole systeemiä. Rikkomaanhan siinä joutuu.

Kyllähän tuo Kärppien tilanne kertoo karua kieltään. Miljoonasatsaukset pelaajistoon ja mikä on tulos? - Juuri sellainen kun odottaa saattaa, kun joukkueen on kasannut Siwan kassan hoitoon juuri ja juuri kyvyt riittävä "ostan jos myyt" -mies ja valmentajana jälkeenjäänyt hölmö. Noh, näillä mennään.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kaksi ottelua tehnyt hyvät tehot ja on heti liigan paras ketju? Ne kuuluisat värilasit pöydälle, kiitos. Toki jos sama meno jatkuu niin voipa olla että on liigan kovin ketju.

Tällä hetkellä paras kenttä. Ja minä ainakin elän tässä hetkessä ja menen peli kerrallaan :)
 

Naughty_S

Jäsen
Aina sama vinkuminen päällä tässä ketjussa, kun Kärpät saa vastustajaansa enemmän jäähyjä.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jussi Pesonen siirtyi täten SM-liigan pistepörssin kärkeen tehoilla: 11+12!!

Tosta Colbysta mä oon vähän kyllä huolissani. Kahdeksan erää pelattuna, tehot vasta 0+7... ei siis edes piste per erä... vois varmaan antaa potkut!
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Turha tuossa on Kärppien tuomareita syyttää. Jäähyjä yleensä tulee jos ollaan koko ajan potkun kaksi jäljessä ja pelisysteeminä on se, että ei ole systeemiä. Rikkomaanhan siinä joutuu.
Ei Oulussa. Montako matsia luulet minun tällä vuosituhannella nähneen, jossa Kärpät on vienyt matsia? Kymmeniä. Hyvä on, jos vastustaja on saanut sen pari kakkosta enemmän kuin Kärpät. Raksilassa tasoitellaan jäähyt vaikka väkisin tyyliin vastustaja tekee mitä mielii, ja Kärppä lähtee ensimmäisestä pikkujutusta jäähylle, jos vastustaja on saanut pari edellistä jäähyä.

Ei oikeasti v****ttaisi tällaiset, jos niitä jäähyjä jaettaisiin oikein täälläkin päin.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Leggiolla 7 torjuntaa 2 erään.

Kotijoukkue painaa täysillä näköjään päälle.
 

HemmoP

Jäsen
Lundell 3 / 8
Nieminen 2 / 8

revi tuosta sitten... yv:llä mennyt vain kaksi maalia, muut kolme 5-5 eli ei siellä loppu jengikään aivan hereillä ole ollut.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Ei Oulussa. Montako matsia luulet minun tällä vuosituhannella nähneen, jossa Kärpät on vienyt matsia? Kymmeniä. Hyvä on, jos vastustaja on saanut sen pari kakkosta enemmän kuin Kärpät. Raksilassa tasoitellaan jäähyt vaikka väkisin tyyliin vastustaja tekee mitä mielii, ja Kärppä lähtee ensimmäisestä pikkujutusta jäähylle, jos vastustaja on saanut pari edellistä jäähyä.

Ei oikeasti v****ttaisi tällaiset, jos niitä jäähyjä jaettaisiin oikein täälläkin päin.

No jaa, vuoden ´87 jälkeen on tainnut osapuilleen kaikki kotipelit tullut katsottua ja en ole kanssasi samaa mieltä... Mä en vaan näitä salaliittoteorioita oikein jaksa niellä. Vaikkaikin totta on, että tuo Rönn ei ihan suoranaisesti koskaan Kärppiä ole suosinut. Varsinkaan Raksilassa.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
No jaa, vuoden ´87 jälkeen on tainnut osapuilleen kaikki kotipelit tullut katsottua ja en ole kanssasi samaa mieltä... Mä en vaan näitä salaliittoteorioita oikein jaksa niellä. Vaikkaikin totta on, että tuo Rönn ei ihan suoranaisesti koskaan Kärppiä ole suosinut. Varsinkaan Raksilassa.

Ai et ole huomannut että välillä vierasjoukkue ei Raksilassa saa jäähyä mistään? Silmät auki siellä.

Ihan ilman mitään salaliittoteorioita, kyllähän tämä tuomaritoiminta pilaa koko sm-liigan. Viimeiset AINAKIN viisi näkemääni peliä Raksilassa aivan luokatonta puhaltelua.

Radion perusteella kotituomarointi tarkoittaa Jyväskylässä päinvastaista kuin Oulussa.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Mitä ihmettä, heräsin päikkäreiltä ja Tepsi kääntänyt kurssinsa sillä välin. Ei paha. Untahan tämä ei kai enää ole?

Hifki-kannattajana toivoisi että tämä olisi unta :<
Ei taida ihan putkeen mennä Hifkillä tänään, noh huonoja pelejä sattuu ja toivottavasti tämä nyt johtaisi toimiin siellä maalivahtisektorilla.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Ai et ole huomannut että välillä vierasjoukkue ei Raksilassa saa jäähyä mistään? Silmät auki siellä.....Viimeiset AINAKIN viisi näkemääni peliä Raksilassa aivan luokatonta puhaltelua.

Radion perusteella kotituomarointi tarkoittaa Jyväskylässä päinvastaista kuin Oulussa.

Kyllä ne silmät auki on, ne vaan tahtoo nähdä värittömästi asioita :)

AINAKIN edellisissä viidessä pelissä tuomarit ovat kyllä olleet kujalla. Totta. Mutta melkoisen tasapuolisen kujalla. Kerro mulla esim. milloin on SM-liigassa edellisen kerran annettu suora 5 min. valmentajan toiminnasta? Taisi olla Kärpille melkoinen lahja?
- Rakkaudella usko
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Kerro mulla esim. milloin on SM-liigassa edellisen kerran annettu suora 5 min. valmentajan toiminnasta? Taisi olla Kärpille melkoinen lahja?
- Rakkaudella usko

Milloin viimeksi valmentaja on toiminut niin kuin Kaarela toimi? Se lahja tuli kyllä Kaarelalta eikä tuomareilta.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Milloin viimeksi valmentaja on toiminut niin kuin Kaarela toimi? Se lahja tuli kyllä Kaarelalta eikä tuomareilta.

Tuota mölyä/suunsoittoa/merkkejä aitiosta tulee vähän väliä. Kymppi on siitä tuomio joka tulee antaa, ei vitonen. Eli et osannut antaa toista tapausta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös