Eihän tuo kovin vaikeaa ole, kun on koko ajan neljä ylimääräistä kaveria omassa joukkueessa.Jaahas 3-0, näyttäisi voittoputki jatkuvan, mutta katsellaan nyt.
46-01 olisi tulosvedossa.
Genoway heittää takatolpalle ja Pesonen tekee. 2-5.
Genoway vajaa 3 peliä 0+7. Pesonen Pistepörssin kärkeen. Liigan paras kenttä.
Kaksi ottelua tehnyt hyvät tehot ja on heti liigan paras ketju? Ne kuuluisat värilasit pöydälle, kiitos. Toki jos sama meno jatkuu niin voipa olla että on liigan kovin ketju.
Tällä hetkellä paras kenttä. Ja minä ainakin elän tässä hetkessä ja menen peli kerrallaan :)
Ei Oulussa. Montako matsia luulet minun tällä vuosituhannella nähneen, jossa Kärpät on vienyt matsia? Kymmeniä. Hyvä on, jos vastustaja on saanut sen pari kakkosta enemmän kuin Kärpät. Raksilassa tasoitellaan jäähyt vaikka väkisin tyyliin vastustaja tekee mitä mielii, ja Kärppä lähtee ensimmäisestä pikkujutusta jäähylle, jos vastustaja on saanut pari edellistä jäähyä.Turha tuossa on Kärppien tuomareita syyttää. Jäähyjä yleensä tulee jos ollaan koko ajan potkun kaksi jäljessä ja pelisysteeminä on se, että ei ole systeemiä. Rikkomaanhan siinä joutuu.
Ei Oulussa. Montako matsia luulet minun tällä vuosituhannella nähneen, jossa Kärpät on vienyt matsia? Kymmeniä. Hyvä on, jos vastustaja on saanut sen pari kakkosta enemmän kuin Kärpät. Raksilassa tasoitellaan jäähyt vaikka väkisin tyyliin vastustaja tekee mitä mielii, ja Kärppä lähtee ensimmäisestä pikkujutusta jäähylle, jos vastustaja on saanut pari edellistä jäähyä.
Ei oikeasti v****ttaisi tällaiset, jos niitä jäähyjä jaettaisiin oikein täälläkin päin.
No jaa, vuoden ´87 jälkeen on tainnut osapuilleen kaikki kotipelit tullut katsottua ja en ole kanssasi samaa mieltä... Mä en vaan näitä salaliittoteorioita oikein jaksa niellä. Vaikkaikin totta on, että tuo Rönn ei ihan suoranaisesti koskaan Kärppiä ole suosinut. Varsinkaan Raksilassa.
Mitä ihmettä, heräsin päikkäreiltä ja Tepsi kääntänyt kurssinsa sillä välin. Ei paha. Untahan tämä ei kai enää ole?
Ai et ole huomannut että välillä vierasjoukkue ei Raksilassa saa jäähyä mistään? Silmät auki siellä.....Viimeiset AINAKIN viisi näkemääni peliä Raksilassa aivan luokatonta puhaltelua.
Radion perusteella kotituomarointi tarkoittaa Jyväskylässä päinvastaista kuin Oulussa.
Kerro mulla esim. milloin on SM-liigassa edellisen kerran annettu suora 5 min. valmentajan toiminnasta? Taisi olla Kärpille melkoinen lahja?
- Rakkaudella usko
Milloin viimeksi valmentaja on toiminut niin kuin Kaarela toimi? Se lahja tuli kyllä Kaarelalta eikä tuomareilta.