Blackie kirjoitti:Mulla olisi uusi helmi taas varastossa ;).
Ai että olet hauska.Ace4ever kirjoitti:Toivottavasti Lukko häviää ja talous jatkaa samaa rataa eli jyrkkää alamäkeä...
Speedye kirjoitti:Niin juuri. Hieno homma.. Kohtahan vuoden tulokkaan palkinto matkaa Turkuun kun Konttinen ei saa Ässissä enää mitään aikaiseksi.
mafioso kirjoitti:Ai että olet hauska.
Tuntuupa sama pikkujoulutunnelma innoittavan otteluketjufoorumiakin tänäiltana.mtmela kirjoitti:Oulussa kuulostaa olevan hieman tunnelmaankin, se on tämä aika vuodesta taas. Unohdetaan pikkujouluhuumassa kaikki estot.
Ace4ever kirjoitti:Toivottavasti Lukko häviää ja talous jatkaa samaa rataa eli jyrkkää alamäkeä...
Olen ikuinen optimistiAce4ever kirjoitti:Eli et tunnusta tosiasioita? Avataan ne silmät jo sielläkin päässä. PS. Mul on hauskaa.
Ace4ever kirjoitti:Toivottavasti Lukko häviää ja talous jatkaa samaa rataa eli jyrkkää alamäkeä...
Jes! Siitä se lähtee. Aikaa on vielä kaksi minuuuttia jäljellä.M77 kirjoitti:7-3 Sammalkangas
Blackie kirjoitti:Jes! Siitä se lähtee. Aikaa on vielä kaksi minuuuttia jäljellä.
Edit: Vittu mulle on käynyt tänään hyvin näitä tuuletuksien kanssa.
Silloin ollaan hallilla, se on pomminvarma. Tuskin silti selvin päin hallille uskaltaudun.Mark Jooris kirjoitti:Ja ens tiistaina Blackie ei sitten tuulettele täällä!!!
Vähän jäi kiri vajaaksi.M77 kirjoitti:TPS - Ässät 8-3 (3-0,3-2,2-1)
Olkku kirjoitti:Lueppa Sinikeltainen kaupunki kirja ja puhu sen jälkeen talouden alamäestä. Kyllä se on Lukolla ylämäki, tuossa taloudessa. Joka-ainoa minuutti Lukko vaurastuu.
Kuten sinä?Ace4ever kirjoitti:Tämä on otteluketju, joten mitä jos keskittyisit asiaan.
M77 kirjoitti:TPS - Ässät 8-3 (3-0,3-2,2-1)
Kaani kirjoitti:Julkunen 3-2, yv