Niin, kannattaisiko sieltä hallinpolttajien fanikunnasta huudella mitään porilaisten suuntaan. Vittu, olisi kyllä pitänyt viime kaudella soittaa enemmän suuta pellepaidoille kun siihen oli aihetta. Kannattaisi nyt ihan oikeasti pitää turpa kiinni mistään idiooteista, Jokerifanit taas vähän olleet vauhdissa Jyväskylässä...Brad kirjoitti:Eiköhän porilaiset idiootit heittele kohta taas pulloja jäälle? Säälittävää.
Brad kirjoitti:Eiköhän porilaiset idiootit heittele kohta taas pulloja jäälle? Säälittävää.
Lorvi kirjoitti:Itse ainakin opin nöyryyttä ihan helvetisti viime kaudesta.
Mustis kirjoitti:Mieti miten nöyriä me Kuopiolaiset olemme...
korkki kirjoitti:Toiset heittää pulloja jäälle ja toiset hajottaa paikkoja...
Tuosta on pakko antaa sinulle propsit. Lorvi toimikoon esimerkkinä Lukko-faneille.Lorvi kirjoitti:Itse ainakin opin nöyryyttä ihan helvetisti viime kaudesta.
Blackie kirjoitti:Tuosta on pakko antaa sinulle propsit. Lorvi toimikoon esimerkkinä Lukko-faneille.
Lorvi kirjoitti:Ja Tapparan pojat meni johtoon.
Kauppinen (Konna).
Hieno homma, ei voi muuta sanoa.Lorvi kirjoitti:Ja Tapparan pojat meni johtoon.
Kauppinen (Konna).
mtmela kirjoitti:Lukko tasoitti puoli minuuttia myöhemmin. Tekijästä ei tietoa.
-OO- kirjoitti:Eiköhän Lukko-fanitkin ole jo oman osansa oppineet, kun katselee vaikkapa viime kautta. Mistähän sitä esimerkkiä saataisi sinne Porin suuntaan?
Sicakille ja Hurmeelle syöttöpisteet. Hyvä Hurme. Liigapörssijoukkueeni kiittää ja kumartaa. =)M77 kirjoitti:7-2 Suominen
Mulla olisi uusi helmi taas varastossa ;).mtmela kirjoitti:Blackie tykkää katella videoita.
Sister luck kirjoitti:Suominen vauhdissa...hienoa että alkaa jyvä löytyä. Hatut vaan jäälle siellä turussa.