heh, vielä kun tietäisi missä on kiekko ja missä on maaliviiva :D
Moi Tomppa! Tänne ehdit kyllä, mutta et videoille?
Molemmat näkyvät ihan selkeästi omaan(kin) silmään. Ja minä sentään toivon Ipalle voittoa.
heh, vielä kun tietäisi missä on kiekko ja missä on maaliviiva :D
Millaista on peli ollut tampereella? Just pääsin komppuutterille. Ilves tietysti vie peliä 100-0?
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo kuva ei kelpaa todisteeksi? Mailat vittumaisesti tiellä. Kiekonhan pitää olla kokonaisuudessaan viivan yli.
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo kuva ei kelpaa todisteeksi? Mailat vittumaisesti tiellä. Kiekonhan pitää olla kokonaisuudessaan viivan yli.
Etkö tosiaan erota maaliviivaa tuosta? Kiekko on siinä heti sen takana
Mulla MestisTV toimii ihan hyvin vaikka olin melko pessimistinen sen suhteen.Haista sinä paska, kun et mistään mitään tiedä. Yhteydet on kunnossa ja kaikki muu on toiminut hienosti. Tämä ei kuitenkaan millään. Erätauko meni ilman bufferointia, että ehkä nyt lähti täälläkin toimimaan.
Ei vittu ole todellista! Onko tää "liigakiekko" ringetteä jos ei edes saa taklata! Tuomarit yrittää väkisin viedä matsin ipalle
Jep, paikkoja on annettu, mutta ei silti tuollaista saa tuomarit ryssiä.
Mulla MestisTV toimii ihan hyvin vaikka olin melko pessimistinen sen suhteen.
Okei, kuvan laatu ei ole kovin hyvä, mutta muuten toimii kyllä.