Sanoivat vian olevan kansainvälisessä yhteydessä. Katosi kyllä äänikin hetkeksi ennen "mainoskatkoa".
No niin ja Armia maalintekijänä. Nyt siis ensimmäinen bojo.
Edit: Varmaan tääkin väärin tehty?
Muuttuukohan vielä Nättisen maaliksi vai olinko näkevinäni, että hänen mailaansa se taisi osua?
Miksei noi kansainväliset viat ilmene juuri koskaan NHL-lähetyksissä vaan ne toimivat ainakin Nelonen Sport Prolla loistavasti. Vaikka peli olisi vaikka Buffalossa? Maikkarin väki ei vaan osaa.
No itse asiassa kyllä. Tai ainakin väärin merkitty. Meni ainakin minun nähdäkseni Nättisen mailasta tuo maali.
No hyvä vain jos Armia jää tilastoihin maalintekijäksi. Avausmaali on aina iso juttu!
Ei ole Vatanen oma itsensä, jokin Samilla nyt mättää. Toivottavasti se jokin ei ole mikään loukkaantuminen. En kyllä ymmärrä miten peli näyttää tuolta, kun luistin ei liiku ja syötöt eivät mene omille.
Vai olisikohan kuitenkin kasattu liian kovat paineet ja tästä johtuen puristaa mailaa, kun ei pisteitä tule. Mene ja tiedä, mutta joka tapauksessa ei tuo tällä hetkellä näytä siltä Vatasen omalta peliltä.
Nättinen odotteli erän jälkeen kusinen ilme naamalla Vatasta kaukalon laidalla ja sanoi tälle ilmiselvästi, että "mä tein sen maalin" ja Vatanen lähti takaisin kohti tuomareita. Maalintekijä siis vaihtuu Nättiseksi, mutta kaikki pelaajat eivät ehkä olisi lähteneet enää "puolisalaa" asiaa korjaamaan.
Nättinen odotteli erän jälkeen kusinen ilme naamalla Vatasta kaukalon laidalla ja sanoi tälle ilmiselvästi, että "mä tein sen maalin" ja Vatanen lähti takaisin kohti tuomareita.
Nättinen odotteli erän jälkeen kusinen ilme naamalla Vatasta kaukalon laidalla ja sanoi tälle ilmiselvästi, että "mä tein sen maalin" ja Vatanen lähti takaisin kohti tuomareita. Maalintekijä siis vaihtuu Nättiseksi, mutta kaikki pelaajat eivät ehkä olisi lähteneet enää "puolisalaa" asiaa korjaamaan.
Eiköhän muuten tuo maali vielä Armialta viedä vai mitä se Nättinen kävi erän loputtua Vataselle itkemässä? Joka tapauksessa Vatanen lähti itkujen jälkeen takaisin kentälle kaiketi korjaamaan tilastoja. Oliko tuo maalin tehnyt pelaaja sitten Nättinen vai ei?
Kyllä noissa karkeloissa kaikki haluaa omat pisteensä pitää niin kuin kuuluukin. Tehdyt pisteet voi olla kovassa huudossa kun tulevaisuuden työnantajasta puhutaan.
Tuossa ottelun alussa valittelivat jotain häikkää taas kansainvälisessä.Voisin lyödä vaikka vetoa, että tällä kertaa vika ei ole Maikkarin päässä. Siis jos tuosta liilan värisestä ruudusta puhuit?
Osoittaa melko hyvin millainen leijonalauma oli ensimmäisessä erässä.
Ihan sama onko pisteet kovassa huudossa, mutta jotenkin tuollaisesta tempauksesta saa kusipäisen kuvan. Luulisi että joukkueessa sentään joku muu olisi hoksannut asian korjata. Kapteenille ainakin pieni miinus tuosta tapauksesta...
Ihan sama onko pisteet kovassa huudossa, mutta jotenkin tuollaisesta tempauksesta saa kusipäisen kuvan. Luulisi että joukkueessa sentään joku muu olisi hoksannut asian korjata. Kapteenille ainakin pieni miinus tuosta tapauksesta...