wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
3-0:aan toistaiseksi on merkitty syöttö vain Junttilalle.
Ei tainnut osua Salomäkeen kiekko maalin edessä ollenkaan. Siksi näin.
3-0:aan toistaiseksi on merkitty syöttö vain Junttilalle.
Vittu tuon Saukkosen kanssa. On käsittämätöntä, että tuo kaikkien aikojen onnettomin selostaja saa edelleen sönköttää ja sekoilla tällaisen viihteen ytimessä. Itkettää.
Ei tainnut osua Salomäkeen kiekko maalin edessä ollenkaan. Siksi näin.
Kyllä Vatasella on pakko olla jotain loukkaantumista tai paineista johtuvia mielenterveydellisiä vikoja taustalla. En ole ikinä nähnyt näin huonoa Vatasta kuin näissä kisoissa, ja pelejään olen nähnyt kuitenkin jo pari vuotta sitten D teamin puolella. Laittakaa nyt vaikka Määttä tilalle.
Itseasiassa Vatanen oli jo pari taukoa edeltävää peliä pelillisesti melko vaisu liigassa. Mietin jo tuolloin josko jotain olisi vialla. Omituisen vaisua peliä todellakin kisoissa.
No onhan se koittanu sitä hyökkäystäkin, mutta kun ei onnistu. Ei pääse jalalla irti, ei saa syöttöä oikein omille ja vedotkin menee ohi. Ja samoin ohi menee sakemannikin. Vaikka eihän nyt voi sanoa, että viedään (c) Mika Saukkonen.Vatasen pelistä puuttuu kyllä tällä hetkellä jotain, liian puolustavassa roolissa pelaa tällä hetkellä. Myös vähän löysästi pelasi tuossa 1vs.1 tilanteessa, joka meinasikin kostautua.
..
Kiitos Rissanen! Hienosti ujutti saksalaispelaaja kiekon maaliin.
Joo, ei kyllä Ortio selvästi edes odottanut, että saksalaisella on kädetkin.
Olin keittiössä tekemässä yöpalaa, oliko tuo maali se yksi helppo, mikä Ortiolle menee joka pelissä?
Olin keittiössä tekemässä yöpalaa, oliko tuo maali se yksi helppo, mikä Ortiolle menee joka pelissä?
Mitä helvettiä toi Pulkkinen tekee? Eikö kaverin pitäisi olla hanakka laukoja vai pelottaako tehdä ratkasuja noin paljon? Läpiajossa syöttää takaviistoon...