Näyttää siltä että KooKoo pelaa jälleen "Nollapelin" kotonaan. Ei ole maalintekijöitä joukkueessa.
Kyllä kai näitä striimejä katsois mutta kun ei sivut aukea, aika touhua.
joo ei aukee mestitv.fi viddu tää syö miestä, pelissäkään ei tuu maaleja Hokille vaikka miten kiskoo.
sinne meni vitonen hukkaan, muilla ongelmia mestistv:n kanssa?
Sama juttu, ei oikein mestistv:n sivut jaksa pelata kunnolla. No viimeksi sai hyvitystä kun ei striimi toiminut niin toivotaan että tästäkin kerrasta saa kun ei tunnu tulevan mitään. Tulosseurannan varassa kituutellaan sitten.
Joskohan 3. erässä KooKoo saisi kunnolla maalihanat auki.
mestistv näkyy ihan ok, mutta pätkii joka taitaa taas johtua dna:sta. Toistaalta et paljon menetä sen vitosen lisäksi vaikka et näekkään peliä. Kyllä on Hokin peli saamatonta ja halutonta.
Pitää vain toivoa että Hokki on seuraava jengi, joka hakee pisteet Heinolasta loppuhetkien kirillä..
mun mielestä parempaa kuin keskiviikkona jyväskylässä, toista erää en nähnyt ku alusta pari minuuttia. Laukaukset tasoittu hieman toisessa erässä. Kyllä Hokki ailahtelee kärkiporukat kaatuu ja päävastustajiin kaadutaan. Ryminällä viimeiseen erään, nopeasti tasoihin ja uudella vaihteella ohi, muilla ainakin heinolassa onnistunut..
Jepjep! Mä en saanu tota KooKoo:n streamia auki ollenkaan. tilauksista auki ja herjaa ettei olis ostettukaan. Hyvä anvia!
Noilla laukauksilöla toivoisi kookoonkin paukuttavan joskus enemmänkin kuin yhden maalin. Onhan toi yksikin tietty plussaa...
keskiviikon peliä en nähnyt mutta jos se on ollut vielä huonompi kun tämän iltainen niin huh..huh. Vähän vaikuttaa siltä että haastajana ns.kovempia vastaan Hokki on todella hyvä mutta kun itse pitäisi viedä peliä niin se ei onnistu. Mistähän se johtunee?
. No huomenna reklamaatiota kehiin.