Otteluseurantaketju Mestis Pe 20.1.2012

  • 7 595
  • 91

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
HUH HUH! Kyllä Rautiola nyt pitää Peliittoja pystyssä. Tämän YV:n aikana jo kaksi todellista game-saveria!
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Ihan hyvin voisi KooKoo Peliittojen kanssa sotkea noita pakkoja. Josko innostuisivat pojat ihan uudella tavalla. Pääsisi Peliitatkin pudotuspeleihin ja KooKoo saisi pelinsä vapautumaan, kun ei olisi "huippupelaajakokoonpanotaakkaa".
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä kai näitä striimejä katsois mutta kun ei sivut aukea, aika touhua.

Sama juttu, ei oikein mestistv:n sivut jaksa pelata kunnolla. No viimeksi sai hyvitystä kun ei striimi toiminut niin toivotaan että tästäkin kerrasta saa kun ei tunnu tulevan mitään. Tulosseurannan varassa kituutellaan sitten.

Joskohan 3. erässä KooKoo saisi kunnolla maalihanat auki.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Sama juttu, ei oikein mestistv:n sivut jaksa pelata kunnolla. No viimeksi sai hyvitystä kun ei striimi toiminut niin toivotaan että tästäkin kerrasta saa kun ei tunnu tulevan mitään. Tulosseurannan varassa kituutellaan sitten.

Joskohan 3. erässä KooKoo saisi kunnolla maalihanat auki.

Jepjep! Mä en saanu tota KooKoo:n streamia auki ollenkaan. tilauksista auki ja herjaa ettei olis ostettukaan. Hyvä anvia!

Noilla laukauksilöla toivoisi kookoonkin paukuttavan joskus enemmänkin kuin yhden maalin. Onhan toi yksikin tietty plussaa...
 

kahvakiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
mestistv näkyy ihan ok, mutta pätkii joka taitaa taas johtua dna:sta. Toistaalta et paljon menetä sen vitosen lisäksi vaikka et näekkään peliä. Kyllä on Hokin peli saamatonta ja halutonta.

mun mielestä parempaa kuin keskiviikkona jyväskylässä, toista erää en nähnyt ku alusta pari minuuttia. Laukaukset tasoittu hieman toisessa erässä. Kyllä Hokki ailahtelee kärkiporukat kaatuu ja päävastustajiin kaadutaan. Ryminällä viimeiseen erään, nopeasti tasoihin ja uudella vaihteella ohi, muilla ainakin heinolassa onnistunut..
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Pitää vain toivoa että Hokki on seuraava jengi, joka hakee pisteet Heinolasta loppuhetkien kirillä..
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Pitää vain toivoa että Hokki on seuraava jengi, joka hakee pisteet Heinolasta loppuhetkien kirillä..

En epäile yhtään ettei Hokki veisi vielä pisteitä mukanaan. Vaikken sitä tietysti toivokaan!
 

freetime

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki ja Kärpät
mun mielestä parempaa kuin keskiviikkona jyväskylässä, toista erää en nähnyt ku alusta pari minuuttia. Laukaukset tasoittu hieman toisessa erässä. Kyllä Hokki ailahtelee kärkiporukat kaatuu ja päävastustajiin kaadutaan. Ryminällä viimeiseen erään, nopeasti tasoihin ja uudella vaihteella ohi, muilla ainakin heinolassa onnistunut..

keskiviikon peliä en nähnyt mutta jos se on ollut vielä huonompi kun tämän iltainen niin huh..huh. Vähän vaikuttaa siltä että haastajana ns.kovempia vastaan Hokki on todella hyvä mutta kun itse pitäisi viedä peliä niin se ei onnistu. Mistähän se johtunee?
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jepjep! Mä en saanu tota KooKoo:n streamia auki ollenkaan. tilauksista auki ja herjaa ettei olis ostettukaan. Hyvä anvia!

Noilla laukauksilöla toivoisi kookoonkin paukuttavan joskus enemmänkin kuin yhden maalin. Onhan toi yksikin tietty plussaa...

Ihan sama täällä. Maksettu, palasi hienosti takaisin mestistv:n sivulle kuten aina ennenkin, mutta jos yrittää katsoa selaimen soittemella niin ei tapahdu mitään ja VLC playerilla herjaa ettei ole ostettu. Ja nyt ei pääse koko mestistv:n sivulle enää. Pöh.

Tosiaan kuteja on paljon, vaikkakaan ei ihan parhaalta sektorilta kovinkaan paljoa. Toivossa on hyvä elää, kolmatta erää odotellen.
 

kahvakiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
keskiviikon peliä en nähnyt mutta jos se on ollut vielä huonompi kun tämän iltainen niin huh..huh. Vähän vaikuttaa siltä että haastajana ns.kovempia vastaan Hokki on todella hyvä mutta kun itse pitäisi viedä peliä niin se ei onnistu. Mistähän se johtunee?

Kuriton joukkue??? en tiiä muttei tässä sarjassa ole Hokille "varmoja" pisteitä näköjään tulossa..
 

swingwood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk , Hokki, Kalpa
Se on harmi tuo Hokin konttaus, kun näyttäis nuo muut peli menevän aikalailla käsikirjoituksen mukaan, paitsi tuo KooKoo, hieman tahmoo. No erä jäljellä niin Heinolssa kuin Kouvolassakin. Mestis Tv ei edelleenkään aukea eli ei ihan putkeen mene tuokaan bisnes. Ei ole ennen ollut näitä ongelmia ja yhteydet ja selaimet on samat. No huomenna reklamaatiota kehiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös