Linnankundi
Jäsen
Jokipojat teki oikean pukukoppimaalin, voi vain arvailla kummassa kopissa on tällä hetkellä vahvempi usko voittoon.
Älkää nyt selittäkö. Selvääkin selvempi jäähyn paikka. Sportille vihellettiin huomattavati heppoisempi jäähy aiemmin.
Taisi olla ensimmäisiä onnistuneita tuomioita, kun sentään tuo tason loikka nähtiin. Muuten kyllä ihan hyvä haku, mutta ehkä tuo rintauimariliike oli liikaa.
Älkää nyt selittäkö. Selvääkin selvempi jäähyn paikka.
Älkää nyt selittäkö. Selvääkin selvempi jäähyn paikka.
Halavalta perushyppy taas.
Mites se Hokkasen kaatuminen?
Laittaisitte nyt edes hymiöitä noihin kommentteihin, rakkaat Kouvostoliiton miehet. Joku voi muuten luulla, että olette ihan tosissanne :)
Meni ohi, mutta ei ainakaan kuulu tyyliin.
Pitää täälä jonku Spårtinkin puolelta hämmentää, ettei tää homma mene pelkästään KK laseilla.
Kyllähän tuossa Halava kaatui, kun näki että syöttö meni metrin eteen. Pomminvarma jäähyn sauma tuossa oli, mutta kuten jo kirjoitin, niin sössi itse ylivoiman tuolla liiallisella teatraalisuudellaan.
Kyllähän tuossa Halava kaatui, kun näki että syöttö meni metrin eteen. Pomminvarma jäähyn sauma tuossa oli, mutta kuten jo kirjoitin, niin sössi itse ylivoiman tuolla liiallisella teatraalisuudellaan.
No minkäs virheen se Kipru siinä teki?Tilanne ei siis ollut kumpikaan, ei 100% puhdas miehenotto...
No minkäs virheen se Kipru siinä teki?
Tottakai ja onhan sulla tulitukea Turusta.
No minkäs virheen se Kipru siinä teki?
Mulla on värilasit pultattu päähän kiinni, joten minkäs teet. Hyvä kun selvennät, mitä kentällä oikeasti tapahtuu.Jos minuun viittaat, niin ihan Turusta en ole. Värilaseista vaan en ole koskaan hirveämmin piitannut enkä niitä ymmärtänyt, kyllä tilanteet pitäisi osata nähdä kuten ne oikeasti ovat, ei siten miten lasit sanoo.