Otteluseurantaketju Mestis la 3.3.2012

  • 19 772
  • 134

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Taas mennään! ja yllätys yllätys, Sportilla tarjolla HQ-lähetys joka vaatii 4 megan yhteyden. Loistavaa!
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitähän helvettiä ovat taas tehneet? Mulla ei näy sitä VLC painiketta ollenkaan että sillä voisi avata ja tämän varsinainen playeri tökkii koko ajan. Ei perkele.

EDIT: nyt katkes kokonaan: stream not found

Jesh... eilen pelasikin tosi hyvin niin johan se tänään kyntää.
 

Tapsor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK
Joo, hienosti toimi tuo HQ, vähän aikaa toimi vaan sittenpä lakkas toimimasta. Ja minne tosiaan on kadonnut VLC:n namikka. Lähetys tökkii ja pätkii, ei hyvä näin.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Kyllä mulla tuo vaasan hq streami toimii ihan sujuvasti. Kokoruudussa ja kaikki. Flash-playerilla pyörii.
 

Kostas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, KooKoo
Mitähän helvettiä ovat taas tehneet? Mulla ei näy sitä VLC painiketta ollenkaan että sillä voisi avata ja tämän varsinainen playeri tökkii koko ajan. Ei perkele.

EDIT: nyt katkes kokonaan: stream not found

Jesh... eilen pelasikin tosi hyvin niin johan se tänään kyntää.

Sama vika, hetken näkee ottelua ja sitten tylysti Stream not found.... kyllä pikkuisen korpeaa kun tähän asti on toiminut kaikki nätisti.
Toivottavasti saavat pelit ja vermeet toimimaan
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Hakomäki 1-0!!!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Halvalla tulee maalit... Vaikea voittaa, jos näin karkeita virheitä tehdään.

Edit: No onneksi ihan samanlaisia tekevät kotkapaidatkin. Kiitos Perse-Ari.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä mulla tuo vaasan hq streami toimii ihan sujuvasti. Kokoruudussa ja kaikki. Flash-playerilla pyörii.

Onnea vaan. Mulla tosiaan välillä katkee vaikka kattoisi tuota 'tavis' streamiakin ja koko ajan se töksöttää enempi tai vähempi. Eilen Kouvolan striimiä kun katoin niin ei mitään ongelmaa.
 
Suosikkijoukkue
Päätykatsomoiden kiekko-oraakkelit
Sama vika, hetken näkee ottelua ja sitten tylysti Stream not found.... kyllä pikkuisen korpeaa kun tähän asti on toiminut kaikki nätisti.
Toivottavasti saavat pelit ja vermeet toimimaan

Lieneekö järjestelmää testattu riittävästi, kiinnostus kun on eri luokkaa kuin perus runkosarjapelissä. Kuulostaa vahvasti siltä, että riittävä määrä samanaikaisia katsojia on pistänyt servereitä kyykkyyn.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Jaahas, nyt katosi striimi täälläkin. Pitääkö välierissä lähteä kokeilemaan HQ:ta jos se ei toimi?

Vittu
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kiviniemi 2-1!
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Maalin jälkeen kiekko katsomoon? Voi perse sentään. Herm palaa myös tuohon streamin pehmo-selostajaan.

Joo hieman on varovaisen kiekon ystävä. ei tuolla nyt mitään törkeitä taklauksi ole nähty. Jokaisesta kontaktista taitaa haluta tämä selostaja jäähyn kookoolle.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Hohhoi, jos eilen dumarit onnistuivat, niin nyt kyllä lipsuu ja pahasti. Forsbackan ryntäys oli vitsi ja vielä huonompi oli tuo Sirenin "kiekko katsomoon"-kakkonen. Lisäksi tietyt vaasalaisveijarit tuntuvat olevan perinteisesti jatkuvasti katollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös