Kuka on kookoon pelin asiantuntija? Paras tällä kaudella! Melkein toivoisi että selostaisi
Nuutinen ei minun mielestäni kyllä taka-askelia ota, vaikka asiantuntijafanipoika niin väittääkin.
Ei se minua häiritse. Tykkään selostajista jotka eläävät ottelun mukana. Hänhän myös huutaa kun vastustajalla on paikkoja.Niinpä, mutta ei sitten kuule yleisön reaktioita eikä tuomarin vihellyksiä. Hyvä selostaja muuten. Sinä nautit tuosta tyylistä?
Otan sanoja itsekin takaisin. Alkoi tokassa erässä mennä rankasti yli... Siinä vaiheessa kun rupesi Kangasta haukkumaanNuutinen ei minun mielestäni kyllä taka-askelia ota, vaikka asiantuntijafanipoika niin väittääkin.
Olihan tuossa nelosen jälkeen pientä provoa Rämön suuntaan, onneksi tilanne rauhoittui ja peli pysyi puhtaana. Nyt kolmas erä siistinä niin hyvä niin. Puusilmä saatan olla, mutta sana on vapaa. Faniksi mua turha tehdä, tykkään vaan Kouvolalaisesta hokipelistä muutaman vuosikymmenen seuraamisella.SaPKo sikailee? Hmmm. Aika puusilmäinen on tämä asiantuntija. No fani kun on niin pitää ymmärtää.
Jos Nuutinen olisi mies, olisi voinnut edes koittaa? "asintuntijafanipoju" ei myöskään mikään poju. Aikamies se siellä jutustelee ja hyvin juttu luistaakin :-)Nuutinen ei minun mielestäni kyllä taka-askelia ota, vaikka asiantuntijafanipoika niin väittääkin.