Otteluseurantaketju Mestis 18.3.2015 (5. puolivälierät)

  • 4 239
  • 50

URM-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, URM
Sapko aloitti sikailun ja Vuohtoniemi loistaa. Toivotaan, että dumareilla pysyy homma hanskassa.
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Turussa Bobi Lehtonen pistää 4-1. Ja jos ei Säteristä diggas niin minulla on tähän aivan helvetin yksinkertainen lääke: Pistäkää ääni mutelle.
 
Niinpä, mutta ei sitten kuule yleisön reaktioita eikä tuomarin vihellyksiä. Hyvä selostaja muuten. Sinä nautit tuosta tyylistä?
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Nuutinen ei minun mielestäni kyllä taka-askelia ota, vaikka asiantuntijafanipoika niin väittääkin.

Olen muuten täsmälleen samaa mieltä, mutta me ollaankin luultavasti nähty Nuutiselta vähän useampi peli.
En pystyis kyllä yhtä vahvasti väritettyjä heittoja mättämään muutenkaan vaikka kattoisin Suomen peliä.
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Niinpä, mutta ei sitten kuule yleisön reaktioita eikä tuomarin vihellyksiä. Hyvä selostaja muuten. Sinä nautit tuosta tyylistä?
Ei se minua häiritse. Tykkään selostajista jotka eläävät ottelun mukana. Hänhän myös huutaa kun vastustajalla on paikkoja.
 
Kuten sanoin, hyvin selostaa. En väittäisi värilaseilla peliä seuraavaksi, ei ainakaan kovin vahvoilla. Tuo huutaminen vaan menee yli, menettää tavallaan tehonsa. No, toisaalta minua ärsyttää moni muukin juttu maailmassa, josta toiset eivät ole moksiskaan.
 

URM-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, URM
SaPKo sikailee? Hmmm. Aika puusilmäinen on tämä asiantuntija. No fani kun on niin pitää ymmärtää.
Olihan tuossa nelosen jälkeen pientä provoa Rämön suuntaan, onneksi tilanne rauhoittui ja peli pysyi puhtaana. Nyt kolmas erä siistinä niin hyvä niin. Puusilmä saatan olla, mutta sana on vapaa. Faniksi mua turha tehdä, tykkään vaan Kouvolalaisesta hokipelistä muutaman vuosikymmenen seuraamisella.

Nuutinen ei minun mielestäni kyllä taka-askelia ota, vaikka asiantuntijafanipoika niin väittääkin.
Jos Nuutinen olisi mies, olisi voinnut edes koittaa? "asintuntijafanipoju" ei myöskään mikään poju. Aikamies se siellä jutustelee ja hyvin juttu luistaakin :-)

Jaahas, nro viisi tupaan, tämä taputeltu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jonski vetäsee Keinäseltä komeasti soihdun päästä ja pillipiiparit palkitsee pikkukakkosella. No, olihan tää peli jo hävitty, ei siinä.
 

URM-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, URM
On tuo Vuohtoniemi pihalla? Onneksi ensi kaudella ukkoa ei Kouvolassa näy.
 
Mitä, filmasiko siellä taas joku SaPKon pelaaja jäähyn toivossa vai mitä se Vuohtoniemi hölmöilee.
 

NatKingCole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoin kilpailu
"Kuopion kalakukot(?!)" on kyllä lyöty. Katotaan saako SaPKo nollaputken poikki perjantaina. En ole yllättynyt että tulee pataan, mutta että näin selkeästi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tanus nakkaa aika mukavasti vielä loppuun 5-3.
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
LeKi heittää vielä 5-3...edelleen TUTO päästää niitä maaleja vähän turhan helposti.
 
No eipä aivan 8-0 tullut. Itse en oikein uskonut SaPKon kovin kovalla sykkeellä tulevankaan tähän peliin. Todennäköisesti laittavat kaiken likoon perjantaina, mutta tuskin sekään riittää. KooKoolla riittää bensaa, SaPKolla ei.
 
Savonlinnalaisilla nyt ei juuri taida olla varaa kommentoida "tv" tuotannon tasosta... Olkoonkin, että selostajanne, jolle jääkiekko lajina on aika vieras, onkin parantanut juoksuaan kauden aikana, ja se kommentaattori ainakin tämän aisaparina on nollaa parempi lisä.

Säteri on Suomen parhaita, ja Kouvolan kaksikkokin kestää kansallisen vertailun vaikka varmasti vahvat värilasit joitain vieraskatsojia korpeavatkin.
 

NatKingCole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoin kilpailu
Radiosta kuunneltuna Rämö oli mies paikallaan silloin kun piti. KooKoo muutenkin tyly, taas. En usko että SaPKo lähti tänään säästelemään, mutta kun ei alussa onnistuttu, niin sitten se lähti luisumaan KooKoolle.

Kyllä SaPKon kannattajat voivat myös kommentoida samalla tavalla selostajaa. Vai olisitteko antaneet mennä ilman kommentteja, jos selostaja Savonlinnassa kutsuisi KooKoon pelaajia Lappeenrannan vedyiksi?
 

sapko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Eihän savonlinnalaisilla toki ole varaa kommentoida mitään mistään. Tv-tuotanto kommentaattoreineen on luokatonta ja kaukalossakin tulee turpaan rumasti illasta toiseen. Katotaan nyt vielä perjantai. Jos SaPKo jostain löytäisi jotain, että pystyisi KooKoon haastamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös