Kiitos Kärpät!
26.03.2012 klo 21.02 #801 O oiler99 Jäsen Suosikkijoukkue Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU Kiitos Kärpät!
26.03.2012 klo 21.02 #802 B Beukeboom Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät / Mamba! Mikko Alikoski - laitataklaus Mikko Alikoski - taklaus?
26.03.2012 klo 21.02 #803 A AnaKonda Jäsen Suosikkijoukkue NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken Kiitos Kärpät! :)
26.03.2012 klo 21.03 #804 K kaimarin kantis Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Sparta kirjoitti: Sulkasato! Kiitos Kärpät! Laajenna klikkaamalla NÄin kyl Eipä ois uskonu vielä torstaina.
Sparta kirjoitti: Sulkasato! Kiitos Kärpät! Laajenna klikkaamalla NÄin kyl Eipä ois uskonu vielä torstaina.
26.03.2012 klo 21.03 #805 B Bob Rambo Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, AC Oulu Beukeboom kirjoitti: Mikko Alikoski - laitataklaus Mikko Alikoski - taklaus? Laajenna klikkaamalla No enemmänhän tuo oli tuollainen "kosketus", mutta Ilkka Jurkkarainen jne.
Beukeboom kirjoitti: Mikko Alikoski - laitataklaus Mikko Alikoski - taklaus? Laajenna klikkaamalla No enemmänhän tuo oli tuollainen "kosketus", mutta Ilkka Jurkkarainen jne.
26.03.2012 klo 21.03 #806 J Jupa Jäsen Suosikkijoukkue JYP Stuttgarter kirjoitti: Laulu Ryan Caldwellin kunniaksi: "Oi Ryani, onneks sä et oo mun faijani. Oi Ryani, jos oisit mun faijani, mä silmät päästäin' häpeäisin ja ranteet auki viiltäisin. Tästä sitten luonnollinen siirtymä JYP:in maalilauluun. Laajenna klikkaamalla Tälle runoudelle pisteet. Ei näitä liikaa Jatkoajan Otteluketjufoorumeilla olla nähty. 10 pistettä ja papukaijat perään ;) Jupa
Stuttgarter kirjoitti: Laulu Ryan Caldwellin kunniaksi: "Oi Ryani, onneks sä et oo mun faijani. Oi Ryani, jos oisit mun faijani, mä silmät päästäin' häpeäisin ja ranteet auki viiltäisin. Tästä sitten luonnollinen siirtymä JYP:in maalilauluun. Laajenna klikkaamalla Tälle runoudelle pisteet. Ei näitä liikaa Jatkoajan Otteluketjufoorumeilla olla nähty. 10 pistettä ja papukaijat perään ;) Jupa