Otteluseurantaketju ma 26.3.2012 (3. Puolivälierät)

  • 297 016
  • 805
Tila
Viestiketju on suljettu.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät hävisi taas vain viimeistelyssä. Karua.

Lisäksi Caldwell saa ottaa piikkiinsä tuon 2-1 maalin ja osittain 3-2 maalin siitä aivopierusta kun heitti kiekon katsomoon.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kiiiiitos Jokerit! Taas oltiin parempia 2 viimestä erää, ja vaan huono viimeistely piti tokassa erässä pelin tasasena. Viime kevään jälkeen tuntuu ihan helvetin hyvältä! Ei kuitenkaan nuolaista vielä, yks pitää vielä hoitaa ja se tehdään mieluiten jo ylihuomenna ;)
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ässät hävisi taas vain viimeistelyssä. Karua.

Lisäksi Caldwell saa ottaa piikkiinsä tuon 2-1 maalin ja osittain 3-2 maalin siitä aivopierusta kun heitti kiekon katsomoon.

SM-liigan kuumimpiin kuuluva Caldwell oli kyllä surkea, mutta ei ollut JYPinkään viimeistelyssä kehumista. Hytönenkin olisi voinut kypärätempun paiskata.

Hyvä näin
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luttisella on tapansa mukaan käynyt suu joka kerta kun on ollut lähikuvaa vihellyksen jälkeen maalin edustalta.
 
Laulu Ryan Caldwellin kunniaksi:

"Oi Ryani, onneks sä et oo mun faijani. Oi Ryani, jos oisit mun faijani, mä silmät päästäin' häpeäisin ja ranteet auki viiltäisin. Tästä sitten luonnollinen siirtymä JYP:in maalilauluun.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ara otti aikalisän!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tämä selittäisi... Koska mun mielestä maali siirtyi myöhemmin kun kiekko oli yli maaliviivan.
Ne Pelsupelaajan liikkeet hämäs, kiekko oli maalivahdilla ja meni maaliin paljon paljon myöhemmin längistä valuen. Se ei laittanut takakulmalta sisään.
 

Isonive

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Lajinsa Viimeiset, Fc Dynamo
Tänään Ässät esitti parasta peliä tässä sarjassa, kun 1.sentteri oli sivussa... Vielä kun saadaan Kivi viltittämään Caldwell, voisi voittoon olla jotain mahdollisuuksia seuraavassa pelissä...
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Piku tekeee!!!! 1-4!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hyvä Pikkarainen, ota 17-vuotias lapsenkasvo Pokka tappelukaveriksi.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Pikkaraiselta komea selänkääntö ja ruikutukset jäänpinnasta. Ai että tekee eetua.

Keskiviikkona jatketaan, mussukat.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Vittu näit tuomareit. 1-3 tilantees ei anneta jäähyä kampista. kun peli on ratkennu nii kaivetaan taas pilli taskusta. ei näin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös