Otteluseurantaketju Liiga Pe 18.10.2013

• 147 146
  • 508
Tila
Viestiketju on suljettu.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Saipa ei käytännössä saa mitään aikaan 5-3 yv:llä, hetki siitä ja 2-0 Ipalle. Huh huh.

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän vielä läikähdä, jos Jokerit jatkaa tätä taklauspeliä. Ihan hyvää lätkää, mutta hitaisiin hyökkäyksiin ei osata vieläkään lähteä.

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Ilvekseltä kauden parasta peliä, SaiPa todella pahoissa vaikeuksissa.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ilveksen nelonen Flynn-Kangasniemi-Korhonen on aloittanut tänäänkin loistavasti. Vaikeasti pidettävä ketju.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Aikamoista räiskimistä ja roiskimista peli Nordiksella. Huomaa että molemmilla on peli vielä aika hakusessa.

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
IFK:lla ollut avauserässä paremmat paikat, mutta näkisin, että peli on ollut kuitenkin suhteellisen tasaista näin alkuun. Hyvä ilta tulossa! Näitä pelejä minä jään kaipaamaan ensi kaudella!

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on Kerhon etsikkoaika. Tiivola 5 min selästä taklaamisesta.

Edit: Taisi tulla Laatikaiselle.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Siisti peli ollut toistaiseksi. Ainoa jäähy tuli mailan nostosta. Taklauksiakin on tullut puolin ja toisin.

Suosikkijoukkue
Tappara
Mitäs Laatikainen?

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Pätkiikö muilla Ilves - SaiPa Ruudun kautta? Tähän asti olen ollut tyytyväinen palveluun, mutta nyt hyppii yhden ja kahden palkin välillä ja aikamoista mosaiikkia koko näyttö.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Siisti peli ollut toistaiseksi. Ainoa jäähy tuli mailan nostosta. Taklauksiakin on tullut puolin ja toisin.

Ei, vaan Jere repi Villeä(?) ihan kunnolla. Selvä jäähy se oli.

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
"Toinen puoli haistakaa vittu" justjoo Jokeriporukka taas vauhdissa! :D

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Pätkiikö muilla Ilves - SaiPa Ruudun kautta? Tähän asti olen ollut tyytyväinen palveluun, mutta nyt hyppii yhden ja kahden palkin välillä ja aikamoista mosaiikkia koko näyttö.

Sama homma, mutta läpeensä paska toi ruutu-palvelu muutenkin.

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jeps, ensimmäinen peli joka ei toimi kunnolla. Lisäksi peli menee välillä muutaman sekunnin taaksepäin, ikään kuin uusintana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.