Otteluseurantaketju Liiga 4.4.2015 (2. välierät)

  • 56 712
  • 633

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pihlman, aika perusmaali. Yllättäjä-Kärpät ei lopulta pärjännyt rutinoituneelle JYPin mestarikaartille.

Hyniö.
Nojuu, onhan teillä siellä Stänli Kapin voittaja jengissä. Meillä on vaan pari A-junnujen Suomen mestaria niinku Donskoi ja Junttila.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tärkee voitto. Hienoa että Pile teki. JYPin pitää parantaa jos meinaa pärjätä tässä sarjassa. Nyt kattoo toista peliä.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Maistuu!!! Paskat dumarit mutta Pile ratkoo. Ei olisi ennen kautta uskonut Pilestä olevan mitää muuta kun haittaa. Väärässä olin ja isosti
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raumalla Lukko hallitsee ja tuhlailee siihen malliin paikkoja, että uskon Tapparan voittavan tämän ottelun.

Toivottavasti ei.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vittu tota Grönmania.. Ei paista läpi ei.

Nyt voisi sitten Tappara irroittaa Järvisen ja Marjamäen toiseen jatkoerään.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo tää Grönman vois olla hiljaa näis Lukon hyökkäyksissä. Alkaa vituttamaan tuo jatkuva "eiiiei" mikä tulee, kun Lukko ei saa paikoistaan.
 

eepi47

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Päällikkö Jokinen, Filip Riska
Mahtavaa tää Grönmanin vaikerointi, kun Lukolla on paikka. Onneks ei oo omaa suosikkijoukkuetta vastaan ainakaan vielä kommentoimassa. Maanantaita ja Janne Niinimaata odotellessa..
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä kun luulin että se laaja materiaali tän ratkaisee.
Niinhän se ratkaisi, oli vaan niin laaja jo että Pihlman pääsi luistelemaan väleistä maalintekoon
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maistuu!!! Paskat dumarit mutta Pile ratkoo. Ei olisi ennen kautta uskonut Pilestä olevan mitää muuta kun haittaa. Väärässä olin ja isosti

Kyllä, voitosta huolimatta tänään kyllä dumarit meinas hoitaa tämän pelin Kärpille. Virtanen harvoin sanoo mitään tuomaripelistä, mutta nyt olisi sen aika. Ei taaskaan linja pidä. Blues-sarjassa annettiin poikien pelata ja todellakin tuomarit pysyivät taka-alalla.

Äärimmäisen harvoin valitan tuomareista, mutta nyt todellakin sen teen.

No mutta, onneksi sarja kaikesta huolimatta tasan, se on tärkeintä. Hyvä JYP!

Jupa
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Grönman vetänyt seitinohuet pääsiäiskännit ku noin hymyilyttää ja hytkyttää :)?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Grönman vetänyt seitinohuet pääsiäiskännit ku noin hymyilyttää ja hytkyttää :)?
Mä tuossa jo aikaisemmin mainitsin. Oskulla on menossa kolmas päivä ja mä arvostan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös