Nojuu, onhan teillä siellä Stänli Kapin voittaja jengissä. Meillä on vaan pari A-junnujen Suomen mestaria niinku Donskoi ja Junttila.Pihlman, aika perusmaali. Yllättäjä-Kärpät ei lopulta pärjännyt rutinoituneelle JYPin mestarikaartille.
Hyniö.
Sijaintikin on lähellä kotiseutua valmiiksi.Kaspar joulupukiksi pikkujouluihin, ei muuhun. Tuhti ja parrakas jo valmiiks.
"eiiiiiiiiii", hauskaa kuunneltavaa tämä Grönman :D
Raumalla Lukko hallitsee ja tuhlailee siihen malliin paikkoja, että uskon Tapparan voittavan tämän ottelun.
Toivottavasti ei.
Niinhän se ratkaisi, oli vaan niin laaja jo että Pihlman pääsi luistelemaan väleistä maalintekoonMinä kun luulin että se laaja materiaali tän ratkaisee.
Maistuu!!! Paskat dumarit mutta Pile ratkoo. Ei olisi ennen kautta uskonut Pilestä olevan mitää muuta kun haittaa. Väärässä olin ja isosti
No mutta se sentään tietää henkisestä tilasta kaiken.Grönman on yleensäkin huono kommentaattori
Mä en koskaan kuule noita kun huudan sen kanssa duettona.Grönman lopeta nyt tuo huutelu. "Eiiiiiii!!!"
Mä tuossa jo aikaisemmin mainitsin. Oskulla on menossa kolmas päivä ja mä arvostan.Grönman vetänyt seitinohuet pääsiäiskännit ku noin hymyilyttää ja hytkyttää :)?