Otteluseurantaketju Liiga 30.3.2015 (6. puolivälierät)

  • 74 468
  • 766

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leino on luokaton näissä ylivoimissa. Ainakin toinen yv jossa pilaa hyökkäyksen kun yrittää leikkiä Goldobinia.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli myös. vaikkakin vähemmän Mikkolan kuin veskarin, vaikka ei kiinni pitänytkään. Veskarin pitää pelata noi tilanteet mailalla sivuun tai räpylällä kiinni, tällä kertaa sohi Zapo rällällä ohi.
En ole itse ikinä pelannu mutta mun mielestäni joukkupeli ja kaksi kaveria teki virheitä.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nuo kiekot maalivahti voisi pelata myös varmasti kulmiin, helppo kiekko ja Zapolski yritti katkoa. Epäonnistui ja antoi järkyttävän riparin. Toki Mikkolan olisi pitänyt pitää hyökkääjän maila niin tuo Zapolskin moka olisi unohtunut.
Totta, ei se Zapoltakaan ihan nappiin mennyt.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt näyttää IFK:n kesäloma olevan lähellä. Nyt jos koskaan olisi pitänyt iskeä kiekko pussiin, mutta ei.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Metsola mahdollisesti sulahti pikkusen pohjasta toisessa erässä, mutta näytti jäätyneen uudelleen erätauolla :)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Julistan Tapparan voittajaksi.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
No jos meillä yv:ssä pelaa sellaisia kuin Leino niin kyllähän se kertoo jo aika paljon miten jengi on kasattu.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
En ole itse ikinä pelannu mutta mun mielestäni joukkupeli ja kaksi kaveria teki virheitä.
Painotan että molemmat teki virheitä, mutta silti olisi pitänyt saada kiinni/tai ohjata kulmaan. nimim. pelannut ja veskari valmentaja :)
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei maistu HIFK:lle. Ei.
 
Nyt näyttää IFK:n kesäloma olevan lähellä. Nyt jos koskaan olisi pitänyt iskeä kiekko pussiin, mutta ei.

Bubimaisesti voisi tähän varmaan todeta, että on se kaikilla lähempänä kuin vaikkapa viisi minuuttia sitten.

Kummin päin tahansa voi mennä.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tosiaan, laskin päässäni että noin 30 sekuntia tuli Ramonan selostusta jäljessä. Tiedä sitten paljonko tuo radioselostus tulee perässä livepeliä, tuskin paljoa, mutta kuitenkin.
Noin se on koko kauden toiminu. Eli 30-45s perässä.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Onpa helsingissä outo peli, kun jäähyt ovat hetki ennen kolmannen erän loppua 0-37, ja peli tasan?
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkyy Raskin poissaolo.

Ja pahasti. Todella tärkeä vauhtikone HIFK:n hyökkäyksessä ja kädetkin ovat toimineet keväällä. Nyt jätkät taistellaan raajarikkona loppuun asti kävi miten kävi. Vielä on Stadin kevättä jäljellä.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Kuopiossa tuomareilla playoff linja. Tykkään! vrt Helsingin peliin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös