Itse olen hyvin samoilla linjoilla. Korotetaan panosta sen verran, että seuraavan maalin tekevä menee välieriin.Veikkaan että Nordiksella seuraavan maalin tekijä voittaa tämän ottelun.
No silloin veto ei tule sektorista. Toki jos veto tulee sektorin ulkopuolelta ilman maskia niin ohjataan.mailalla ne kuuluukin ohjata.
Veikkaan että Nordiksella seuraavan maalin tekijä voittaa tämän ottelun.
Saiskohan tästä jonkun live-vedon. "Voittaako Nordiksella se joukkue kumpi tekee seuraavan maalin?"Itse olen hyvin samoilla linjoilla. Korotetaan panosta sen verran, että seuraavan maalin tekevä menee välieriin.
tuossa tilanteessa tuli juurikin sektorin ulkopuolelta(Kalpan kavennus siis). Oikeassa kylläkin olet!No silloin veto ei tule sektorista. Toki jos veto tulee sektorin ulkopuolelta ilman maskia niin ohjataan.
Minä tarjoan riskitöntä vetoa kohteeseen "ei". Kerroin tasan sata. Kohteen "kyllä" kerroin 0,90.Saiskohan tästä jonkun live-vedon. "Voittaako Nordiksella se joukkue kumpi tekee seuraavan maalin?"
On tää hifkin suosiminen käsittämätöntä :)
En ole edes nähnyt koko maalia. Puhuin siis täysin yleisellä tasolla.tuossa tilanteessa tuli juurikin sektorin ulkopuolelta(Kalpan kavennus siis). Oikeassa kylläkin olet!
Voinko lähettää vetolappuni faxillaMinä tarjoan riskitöntä vetoa kohteeseen "ei". Kerroin tasan sata. Kohteen "kyllä" kerroin 0,90.