Otteluseurantaketju Liiga 24.4.2015 (6. finaali)

  • 40 102
  • 437

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Jatkoajalle mennään
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Kärpäset voittaa. Tappara on käyttänyt hirveällä prosentilla kaiken jatkoerien tuurin aiemmissa sarjoissa ja Kärpät nyt höpsöttelee taas hassulla maalilla itsensä mestariksi.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Joo kyllähän tuossa oli kolme selkeetä jäähyä kärpille pitänyt viheltää pariin minuuttiin. Eipä soi.
No lasketaan nyt jus ne ja unohdetaan ne Tapparan 15 aikaisempaa mistä ei vihelletty. Niinkö?
 
Viime keväänä huikean hienot finaalit, nyt kaikesta siitä henkilökohtaisesta taidosta ja taktisista hienouksista huolimatta ihan paskaa, koska a) hyökkäysalueen uusi koko b) aivan yltiöpaska tuomarilinja
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun silmään näytti siltä, että Haapala änki ihan itse ahtaaseen paikkaan, eikä siinä sinällään Kärppä-pakki erityisemmin sikaillut.

Hienoa on seurata Kärppien peliä. Nuoret jannut paahtaa kuin viimeistä päivää, ja tilanteita syntyy. Ilman Suikkasta tää olis menny jo katki.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kärpät voittaa lähes jokaisen kaksinkamppailun. Vaikea uskoa että Tappara enään tätä peliä voittaa kun ei saa edes paikkoja.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Jotenkin on nyt vaan etiäinen, että Huml tekee maalin jatkoerän ensimmäisen 5 minuutin aikana.

Se mitä on tässä tullut matsia kaiken muun tekemisen lomassa seurattua, niin kyllä mun mielestä Kärpät ansaitsisi voiton tästä pelistä. Toki itsekkäistä lähtökohdistani toivon Tapparan voittoa. Hienoa peliä kaikkineen kyllä nähty tänään.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Mun silmään näytti siltä, että Haapala änki ihan itse ahtaaseen paikkaan, eikä siinä sinällään Kärppä-pakki erityisemmin sikaillut.

Hienoa on seurata Kärppien peliä. Nuoret jannut paahtaa kuin viimeistä päivää, ja tilanteita syntyy. Ilman Suikkasta tää olis menny jo katki.
No kyllä se selkeästi esti, mutta linja on tämä ja toivottavasti ei enään muutu
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko myöntää, että Kärpät on ollut selkeästi parempi. Tapparan mahdollisuudet ovat ennen kaikkea Kärppien puolustuksen tai maalivahdin yksittäisessä virheessä. Toki on mahdollista, että sen virheen tekeekin Tappara...
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun silmään näytti siltä, että Haapala änki ihan itse ahtaaseen paikkaan, eikä siinä sinällään Kärppä-pakki erityisemmin sikaillut.

Hienoa on seurata Kärppien peliä. Nuoret jannut paahtaa kuin viimeistä päivää, ja tilanteita syntyy. Ilman Suikkasta tää olis menny jo katki.

Siis eihän siinä mitään sikailua ollut, vaan ihan vaan perus kärkikarvaajan estäminen. Vai mistä tilanteesta tässä nyt puhutaan?
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Naurettavintahan tässä on että ainoastaan kiekko katsomoon vihelletäön tässä vaiheessa! Tai jos maila osuu kypärään vaarattomasti.

Tuo on kyllä totta. Kaikki muu menee läpi, mutta nuo kyllä kaivetaan innolla ja dumarin käsi kasvaa metrin lisää pituutta mailan hipaistessa kypärän reunaa..
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuo on kyllä totta. Kaikki muu menee läpi, mutta nuo kyllä kaivetaan innolla ja dumarin käsi kasvaa metrin lisää pituutta mailan hipaistessa kypärän reunaa..

...paitsi että edes niitä naamaan osuneita ei ole näissä pudotuspeleissä kovin hyvin puhalleltu.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Kärpät pelaa niin lahjakasta pikkusikaa, että Ilveksen ja TUTOn mieskin joutuu toivomaan Tapparan voittoa.
 

Boy Wonder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi Olympialaisissa
Svängi ratkoo vanhaan hyvään malliin. Pelannu hyvin pelin pelaamattomuteen nähden.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Twitterissä ehdotetaan jatkoeräsankariksi Ari Vallinia. Vallin on Tapparan kasvatteja, joten en toivo hänelle sitä ratkaisevaa virhettä kyllä...
 

Karvanoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Kings
Mikä siinä on, että tuomarit laittavat pillin taskuun vikalla kympillä? Miksi?

Ja kyllä kun näitä pudotuspelejä on katsellut ja vertaa Jokereiden otteluiden tuomareihin, niin onhan niissä snadi ero. Niillä linja pysyy koko pelin ja on muutenkin selkeämpi. Vähän on semmoinen olo että ikinä ei pelaajat tiedä mikä nyt on sallittua ja mikä ei.

Ja ei, en syyllistä nyt Kärppiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös