No lasketaan nyt jus ne ja unohdetaan ne Tapparan 15 aikaisempaa mistä ei vihelletty. Niinkö?Joo kyllähän tuossa oli kolme selkeetä jäähyä kärpille pitänyt viheltää pariin minuuttiin. Eipä soi.
No kyllä se selkeästi esti, mutta linja on tämä ja toivottavasti ei enään muutuMun silmään näytti siltä, että Haapala änki ihan itse ahtaaseen paikkaan, eikä siinä sinällään Kärppä-pakki erityisemmin sikaillut.
Hienoa on seurata Kärppien peliä. Nuoret jannut paahtaa kuin viimeistä päivää, ja tilanteita syntyy. Ilman Suikkasta tää olis menny jo katki.
Mun silmään näytti siltä, että Haapala änki ihan itse ahtaaseen paikkaan, eikä siinä sinällään Kärppä-pakki erityisemmin sikaillut.
Hienoa on seurata Kärppien peliä. Nuoret jannut paahtaa kuin viimeistä päivää, ja tilanteita syntyy. Ilman Suikkasta tää olis menny jo katki.
Naurettavintahan tässä on että ainoastaan kiekko katsomoon vihelletäön tässä vaiheessa! Tai jos maila osuu kypärään vaarattomasti.
Mun silmään näytti siltä, että Haapala änki ihan itse ahtaaseen paikkaan, eikä siinä sinällään Kärppä-pakki erityisemmin sikaillut.
Tuo on kyllä totta. Kaikki muu menee läpi, mutta nuo kyllä kaivetaan innolla ja dumarin käsi kasvaa metrin lisää pituutta mailan hipaistessa kypärän reunaa..
Kärpät pelaa niin lahjakasta pikkusikaa, että Ilveksen ja TUTOn mieskin joutuu toivomaan Tapparan voittoa.
Niin Haapala siis kun ajoi kiekotonta miestä. Manninenhan ei liikkunut yhtään oli paikoillaan.No kyllä se selkeästi esti, mutta linja on tämä ja toivottavasti ei enään muutu