On muuten olleet tuomarit paskoja kumpaankin suuntaan. Toivottavasti Virta ja RD antavat vähän palautetta.Jäipä taas tuomarilta viheltämättä, perhana! Mailaa naamaan Ruohomaalle. Kapasella on ratkaisuhaluja, hyvä vaan!
Ok. Ei sitten pelikieltoa. Tosin vähän kummallista kun säännöissä lukee tosiaan:
"Saman pelaajan / toimihenkilön samassa joukkueessa kauden aikana sarjaotteluissa saaman kahden käyttäytymisrangaistuksen seurauksena on yhden ottelun peli- / toimintakielto." "Kertymä pelikielto 2 x 1 ott 4 x 2 ott 6 x 4 ott 8 x 8 ott jne"
Koskee vain liiton sarjoja.Ok. Ei sitten pelikieltoa. Tosin vähän kummallista kun säännöissä lukee tosiaan:
"Saman pelaajan / toimihenkilön samassa joukkueessa kauden aikana sarjaotteluissa saaman kahden käyttäytymisrangaistuksen seurauksena on yhden ottelun peli- / toimintakielto." "Kertymä pelikielto 2 x 1 ott 4 x 2 ott 6 x 4 ott 8 x 8 ott jne"
Vitut ollut. Painu nyt helvettiin mun näytöltä saatanan teinipaska.RUOHOMAA ratkaisee! KalPa vie 3-4! Ansaittu voitto.
Se nyt ainakin on tullut selväksi, että kaksi vahvinta suorittajaa tulee Kalpan suunnalta (Jani82 ja KaiNuLaiNe tjsp). Uskomatonta roskaa.
Vain täysin keltasinisillä laseilla voi väittää ettei Lukko hyötynyt tuosta tuomarilinjasta.Vitut ollut. Painu nyt helvettiin mun näytöltä saatanan teinipaska.
Vielä Ruohomaa jolle ei puhallettu jäähyä ja Riikola painoi lerpun maaliin.
Vitut ollut. Painu nyt helvettiin mun näytöltä saatanan teinipaska.
Vielä Ruohomaa jolle ei puhallettu jäähyä ja Riikola painoi lerpun maaliin.
Mielestäni oli. Perustelut:Vitut ollut. Painu nyt helvettiin mun näytöltä saatanan teinipaska.