Jepjoo. Näitkö Kolen huitomisjäähyn? Vitosenkin uskalsivat viheltää Riikolalle oikein.Jösses, että v*****a toi tuomarien housuunulostaminen raumalla kolmannessa erässä, jonka johdosta KalPa tasoitti pelin. Pthyi.
Jepjoo. Näitkö Kolen huitomisjäähyn? Vitosenkin uskalsivat viheltää Riikolalle oikein.Jösses, että v*****a toi tuomarien housuunulostaminen raumalla kolmannessa erässä, jonka johdosta KalPa tasoitti pelin. Pthyi.
Kuinka vitussa on sallittua, että maalivahti tiputtaa tahaltaan maskin?
Voiko noin tehdä ilman jäähyä... muutama sekunti aikaa ja maalivahti itse pudottaa maskin päästään aiheuttaen katkon? Olihan siihen kiekko osunut aikaisemmin...Tarkilta hyvää pelisilmää pudottaa maski tahalteen päästä :D
Eikös se Masuhr sen mailallaan hakannut irti? Hyvä ettei pää tippunut samallaKuinka vitussa on sallittua, että maalivahti tiputtaa tahaltaan maskin?
Viimeinen minuutti SaiPa maalin häviöllä. SaiPalta jarrukenttä jäälle ja KärPät pistää kovimman hyökkäyskentän jäälle..
Jossain tässä just väitettiin, että sääntöjen mukaan nykyään kaks kymppiä riittää tilin täyttymiseen.Niin missä se kolmas kymppi nyt on?
Niin missä se kolmas kymppi nyt on?
Tirsk. Hyvä provo.Hyvä näpäytys ylimielisille lappeenrantalaisille.
"Meet sinne koppiin että vittu sillä on jalka paskana" Suikkanen dominoi
Ei tarvitse kolmea, kaksi riittää.
Ei tuossa kiekko osunut maskiin ollenkaan. Päätään heilutteli jonkin aikaa kunnes sitten maski tippui. Tahalteenhan tuon tekiVoiko noin tehdä ilman jäähyä... muutama sekunti aikaa ja maalivahti itse pudottaa maskin päästään aiheuttaen katkon? Olihan siihen kiekko osunut aikaisemmin...
Onko tämä joku pudotuspelien oma sääntönsä?
Onko tämä joku pudotuspelien oma sääntönsä?
Noh, vittua se ainakin sanoi. Ja mua nauratti.Jalka poikki, sanoi Suikkanen. :)
Ei ollut mitään jakoa, kun Kärpät pelasivat tosissaan...Kärpät raapii voiton huikean taistelun päätteeksi tästä hegemoniakamppailusta. Hyvä näpäytys ylimielisille lappeenrantalaisille.
Niin missä se kolmas kymppi nyt on?
tama Kai Nu Laine on sen luokan aalio etta muut KalPan fanitkin hapeavat.
Lukolle ei riittänyt viisi minuuttia ylivoimaa mennä takaisin johtoon?
Jepjoo. Näitkö Kolen huitomisjäähyn? Vitosenkin uskalsivat viheltää Riikolalle oikein.
Tarkilta hyvää pelisilmää pudottaa maski tahalteen päästä :D
Väärin. Kolme tarvitaan. Juuri eilen Liiga asiaa kommentoi, kun itse odotin Liivikin kahden kympin jälkeen (1. Ottelussa 10 min ja 2. Ottelussa 10 min) olevan pelikiellossa tänään, mutta Liiga ei ole ottanut kahden kympin sääntöä käyttöön.Ei tarvitse kolmea, kaksi riittää.