Otteluseurantaketju Liiga 12.3.2015

  • 46 225
  • 480

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
vittu nää tuomarit on paskoja.
tervetuloa pleijarit
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei minun viestini pointti tuo ollut. Pointtini oli se, että ei se mene aina kuitenkaan ihan yksi yhteen. Vaikka nyt on pelannutkin hyvällä pistekeskiarvolla, niin ei se automaattisesti olisi tarkoittanut koko kaudelle samaa tahtia.
Onhan Mäenpää kova puolustaja, en minä sitä ole kieltänyt. Onhan hän Tappara kasvatti.
Eikä minulla JYPpiä vastaan mitään ole. Yksi muiden joukossa.
Rauha maassa. Kyllä, talo on silti täällä :)
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Samalla sekunnilla kun ipapelaajalta hakataan maila käsistä tom laaksonen päättää että ilveksellä on liikaa pelaajia jäällä. on tää naurettavaa
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nätti rannari Zabolta.

Micke-Måcke kuumensi porilaiset eikä hitsareilla pysynyt sauma kiinni. Aivan kuin ennustin. Eli Ilveskö se on sitten vastassa?
 

sob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz, ..... Oulu Ermines
Kohtuu herkästi tuli Ässille pari jäähyä kolmannessa erässä. Toivottavasti linja kestää koko kevään, aina viimeisen finaalin jatkoaikamaaliin saakka!!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Korjatkaa nyt Liiga vitun äkkiä toi sääntö,että jos yksikin hanska putoaa pienessä nahistelussa, niin tulee kymppi. Nyt sai Söderholm aivan naurettavan kympin ja pari viikkoa sitten siitä kärsi Tepsin Pikkarainen.
Ei tule. Heittihän Elkins Tampereella viimeksi(?) molemmat hanskat eikä saanut kymppiä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Laaksonen on paska ja Kaukokarin työksi jää sitten Tompan vihellysten selittäminen pelaajille.
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Toivottavasti BLUES voittaa. En halua Ässien pelaavansäälejä HIFKiä vastaan...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Toivottavasti BLUES voittaa. En halua Ässien pelaavansäälejä HIFKiä vastaan...

Kyllä tuo Sport Ilves on tällä hetkellä lähempänä ryssiä tän suunnitelman. Maali Ipalle ja vituiksi menee kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös