Otteluseurantaketju la 7.4.2012, SM-liigan 3.välieräottelut

• 170 056
  • 538
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
ei jypi nyt ihan niin jyrän alla ollut että pitäisi olla 0-3.. jypillä oli myös paikkansa mutta ei vaan mennyt sisään. mielestäni maalipaikat meni aikalailla 50-50 joukkueille.

tokaan erään jyppi tulee varmasti kovempaa päälle. jokereiden pakit on kyllä pelannut tänään ihan hyvin ja päässyt jopa yllättävänkin kovan paineen alta tyylikkäästi pois. avaussyötöt lähtee huomattavasti nopeammin kuin parissa ekassa pelissä.

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Kommentaattorit Prolla Laschista: "sen sijaan että olisi jäänyt näyttelemään nenäänsä tuomareille, ryntäsi suoraan päädystä ulos. Rehdin oloinen kaveri". mitvit?

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, silkkaa tuuria. Varsinkin kun JYPillähän ei yhtään ole paikkoja ollut tässäkään pelissä Jokerit sen sijaan myllyttää herkeämättä koko ajan....
Miltäs se JYP-Jokerit noin pelillisesti näyttää? Itse olen radion varassa...
I rest my case.

Todellisuudessa matsi näyttää oikeasti tuolta, kuinka sen ylemmässä viestissäsi kuvailit ilmeisen sarkastisesti. Häppölältä hyvä huomio, että JYP ei ennen maaliaan ollut edes koskenut kiekkoon johonkin pariin minuuttiin.

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porissakin Dixon lensi pihalle kun alivoimalla yritti Vatasen mailaa nostaa ja lapa nassuun. Ei ollut tahallinen, eikä varmaan Ramunkaan tilanne, mutta musta löysä ja housu on huono yhdistelmä.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
En nyt jaksa vaivautua kaivamaan todisteita mutta mulla on sellanen käsitys että korkeasta mailasta voi hyvinkin viheltää 5+20 jos toinen pelaaja loukkaantuu? Vahinkohan ei ole jäähyissä yleensä kovinkaan lieventävä asiahaara, pelaaja kun on vastuussa omassa mailastaan.

Uusinnan nähtyäni kyseinen tuomio tuntuu entistäkin naurettavammalta. Juuri tämän kaltaisten tilanteiden takia siellä sääntökirjassa on se lievennys, että vahingoista ei pitäisi heittää ulos, vaikka vastustaja loukkaantuu. Vahinko-korkea maila kun on vähän eriasia kuin esim. "vahinko"-laitataklaus

moxey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miltäs se JYP-Jokerit noin pelillisesti näyttää? Itse olen radion varassa.
JYPillä pari pyöritystä Jokeripäädyssä, mutta kyllä mun mielestä Jokerit aika selkeestikkin tuota erää vei. Johtuuko sit värilaseista vai mistä, mutta kokoajan on pelkopersiis ja kroppaa pelottaa niinkuin Suomi-Ruotsi peleissä. Maalipaikkoja mielestäni oli kuitenkin huomattavasti tasaisemmin vaikka Jokerit peliä hallitsikin.

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kommentaattorit Prolla Laschista: "sen sijaan että olisi jäänyt näyttelemään nenäänsä tuomareille, ryntäsi suoraan päädystä ulos. Rehdin oloinen kaveri". mitvit?

Sama, mitä vittua? :D

Kaveri näyttää siltä että pää on lähtemässä kokonaan irti vaikka tuli snadit naarmut klyyvariin :D

Mitä vittua?

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mutta voisiko joku oikeasti selventää, miten korkeasta mailasta voi saada 5+20, vaikka se oli selvästi vahinko. Itse en ole katkera, ihmettelen vain. Ja joo Ryan Lasch on maailman ihanin ja kiltein pelaaja. Tui tui.
Ihan sääntöjen mukaan korkeasta mailasta saa 5+20 ja pari vuotta sitten näin tehtiin käytännössä aina kun vastustaja loukkaantui (siis tuli verta). Sittemmin otettiin siihen tämä 2+2 käytäntö, jos maila esimerkiksi jousi jossain kamppailutilanteessa. Tämä tilanne oli vahinko, mutta ei kamppailutilanne. Kaveri nosti itse oman mailansa toisen luistelulinjalle ja se on "törkeää huolimattomuutta". Ihan hyväksyttävä tuomio, vaikka en ole kummankaan puolella tässä parissa.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Rasittaako ketään muuta Urpon kommentaattorin murre ja puhetyyli...? Nichlas Hardt sen sijaan ei rasita yhtään: tuntuu hilluvan ylienergisenä joka vaihdossa (ja näyttää räjähtäneeltä menninkäiseltä:). Tykkään.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Bume oli kyllä helisemässä tossa Jypin tasotuksessa. Ei saanut kiekkoa millään Pihlmanilta. Tärkeä maali. Seuraava on sitten sitäkin tärkeämpi - koko sarjankin kannalta, kumpi ikinä sitten tekeekään. Aika kuluttavalta näyttää tuo Jypin aggressiivinen karvaus, saa nähdä tuleeko väsy jossain vaiheessa.

Puluta vahva erä noinkin pitkän tauon jälkeen. Tämän 20 minuuttisen perusteella ehdottomasti jatkoa maanantaina.

chubster

Jäsen
I rest my case.

Todellisuudessa matsi näyttää oikeasti tuolta, kuinka sen ylemmässä viestissäsi kuvailit ilmeisen sarkastisesti. Häppölältä hyvä huomio, että JYP ei ennen maaliaan ollut edes koskenut kiekkoon johonkin pariin minuuttiin.

By all means, mutta kyllähän radiostakin kuulee onko joukkueella maalipaikkoja vai ei. Näköjään myös Pihlman jäätynyt läpiajossaan. Ilmeisesti Tuppurainen on joukkueen ainoa joka pystyy niistä upottamaan.

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Näemmä pelsulla rupesi klyyva vuotamaan vasta pukukopissa. Hidastuksessa ei verta kentälle juuri tippunut.

Broken Stick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, New York Rangers
Ihan sääntöjen mukaan korkeasta mailasta saa 5+20 ja pari vuotta sitten näin tehtiin käytännössä aina kun vastustaja loukkaantui (siis tuli verta). Sittemmin otettiin siihen tämä 2+2 käytäntö, jos maila esimerkiksi jousi jossain kamppailutilanteessa. Tämä tilanne oli vahinko, mutta ei kamppailutilanne. Kaveri nosti itse oman mailansa toisen luistelulinjalle ja se on "törkeää huolimattomuutta". Ihan hyväksyttävä tuomio, vaikka en ole kummankaan puolella tässä parissa.

Nojoo selvä. Onhan tuolla säännöissä muitakin vähän erikoisia kohtia, mutta eikai sitten voi mitään. Se nyt vituttaa eniten, että kyseessä oli juuri Lasch. No, mutta ei kuitenkaan ratkaissut vielä mitään.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
By all means, mutta kyllähän radiostakin kuulee onko joukkueella maalipaikkoja vai ei. Näköjään myös Pihlman jäätynyt läpiajossaan. Ilmeisesti Tuppurainen on joukkueen ainoa joka pystyy niistä upottamaan.
Tämä viesti tiivistää hyvin radioanalyysin ongelmat. Esimerkiksi Pihlmanin tilanne ei todellakaan ollut mikään läpiajo. Usko vaan pois, kun sanon, että erä oli 90-prosenttisesti Jokerien ja JYP:llä oli muutama hassu jaksonsa. Tasoitusmaali meni sitten Bumen jalasta.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
JYPillä pari pyöritystä Jokeripäädyssä, mutta kyllä mun mielestä Jokerit aika selkeestikkin tuota erää vei. Johtuuko sit värilaseista vai mistä, mutta kokoajan on pelkopersiis ja kroppaa pelottaa niinkuin Suomi-Ruotsi peleissä. Maalipaikkoja mielestäni oli kuitenkin huomattavasti tasaisemmin vaikka Jokerit peliä hallitsikin.

Jokerit tosiaan hallitsi peliä, siinä oli pari minuuttia kun JYP ei koskenut ollenkaan kiekkoin. Oli tossa Jypilläkin muutama paikka mutta Jokereilla vähän vaarallisemmat.

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mites tuo Jypin maali? Omaan silmään näytti, että Tyrväinen alkoi taas liikaa höntyilemään omalla alueella ja Malmivaara pääsi kävelemään rauhassa maalille. Vai oliko se jonkun muun moka?

Enkä nyt hae syyllistä, vaan tuli mieleen, kun katsoi uusintaa.

chubster

Jäsen
Tämä viesti tiivistää hyvin radioanalyysin ongelmat. Esimerkiksi Pihlmanin tilanne ei todellakaan ollut mikään läpiajo. Usko vaan pois, kun sanon, että erä oli 90-prosenttisesti Jokerien ja JYP:llä oli muutama hassu jaksonsa. Tasoitusmaali meni sitten Bumen jalasta.

Tilanen näytettiin prolla erätauolla ja kyllä minä sen luokittelisin läpiajoksi, kun oli yksinään kilpeläistä vastaan. Mutta sitä en kiellä, etteikö radiosta olisi hankala saada minkäänlaista todellista kuvaa. Varsinkin kun kuuntelee Timo Lievemaan selostusta.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jypillä jo kaksi maalinteko paikkaa toisen erän alussa.

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja "yläkemijoen kiekko" poika ottanut silmätikukseen Eero Kilpeläisen. Hienosti menee. Jatka samaan malliin.

Ei ole yhtään silmätikkua, totesin vain, että Kilpeläinen voitti Endraksin joka pelissä, mutta ei ole kyennyt voittamaan Heleniusta. Kylmä fakta, vaikkakaan ei ole huonosti pelannut.

Pieniä asioita jotka kääntävät sarjaa JYP:lle, mutta katsellaan nyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.