Kyllä on tähdet kohdillaan tuolla JYP:llä.. Jälleen kerran fiilis, että miten peli voi olla 1-1, kun lukemien pitäisi olla suunnilleen 0-3?
Laschilla nenä veressä haastattelussakin vielä.
Kyllä on tähdet kohdillaan tuolla JYP:llä.. Jälleen kerran fiilis, että miten peli voi olla 1-1, kun lukemien pitäisi olla suunnilleen 0-3?
Laschilla nenä veressä haastattelussakin vielä.
Huolimattomasti sohi mailalla yläilmoja ja lapa viilsi Laschilta naaman auki. Pahalta tuo kyllä minun silmiini näytti, joten sääntöjen puitteissa oikein meni.
En nyt jaksa vaivautua kaivamaan todisteita mutta mulla on sellanen käsitys että korkeasta mailasta voi hyvinkin viheltää 5+20 jos toinen pelaaja loukkaantuu? Vahinkohan ei ole jäähyissä yleensä kovinkaan lieventävä asiahaara, pelaaja kun on vastuussa omassa mailastaan. Kerrotaan nyt vielä että katson peliä radiosta joten en nähnyt kyseistä tilannetta.Mutta voisiko joku oikeasti selventää, miten korkeasta mailasta voi saada 5+20, vaikka se oli selvästi vahinko. Itse en ole katkera, ihmettelen vain. Ja joo Ryan Lasch on maailman ihanin ja kiltein pelaaja. Tui tui.
Ok, on siellä jotain punaista naarmua nenän alla. Ei poista sitä että ulosajo oli aivan naurettava tuomio :D
Pelicans ottaa paikkansa ic:n ylivoimaisesti vihatuimpana sakkina. Pikku-Ryan filmas Ramstedtin suihkuun, tuomarit on ihan kujalla. Luulis että se Hodgmanin keissi ois opettanut noille raitapaidoille jotain. Ramstedtin korkea maila oli toki selviö, mutta myös ihan selvä vahinko, josta oikea tuomio olisi ollut 2 min tai ihan maksimissaan 2+2.
En toki tilannetta nähnyt, mutta lukemani mukaan Laschin naama aukesi korkean mailan seurauksena. Miten tuollaisesta tilanteesta voisi oikea tuomio olla pelkkä kakkonen, kun käsittääkseni minimi on se 2+2?