Otteluseurantaketju ke. 7.12.2005

• 26 578
  • 130
Tila
Viestiketju on suljettu.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Blues
Neil Little 4+0+0=4

Pelicans
Tommi Satosaari 20+0+0=20

Näyttää olevan vaikeata maalinteko Espoolle jälleen kerran.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ilvekselle päivän ensimmäinen ylivoima. Kaikki ainekset katastrofiin. Joko HPK tekee rehdisti av:lla, tai sitten aitioon joutunut kaveri karkaa läpiajoon tunnetuin seurauksin.

EDIT: Voi vittu, se on Laamanen. Me on hävitty...

JanJ

Jäsen
Daespoo kirjoitti:
Suosittelen JanJ:lle tutustumista aikaisempiin otteluketjuseurantaketjuihin ja minun 'ulvomiesieni' määrää niissä, et löydä kovin montaa.
Helppo tutustua. Joka kymmenes peli olet pois otteluseurantaketjuista. Tsekkaa vaikka itse jos et muista.

Nickersonin ei tarvitse vastata mihinkään huutoihinsa tai noudattaa mitään kirjoittamattomia sääntöjä mitä daespoot ja hifkin teinijaos keksii sitämukaa kun pelit etenee. Nickerson pelaa tyylillään, fanit tykkää ja valmentaja myös. Ainoastaan alistetut, kuten espoolaiset ja lostedtin hurmaamat, ottavat omien aivojensa kokoiset herneet nenään.

Aiheeseen, tämän pelin vie Ässät. Olen siitä 100% varma.

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Ziggy kirjoitti:
Jumalauta näitä selostajia.. Ehdin jo tuulettaan Ilveksen yv-maalia, mutta sitä ei ikinä syntynytkään.

Sama täällä! Pelasivat HPK:n puolustuksenkin "höpläsen höölle" niin luulee siinä heikompikin, että maalihan se siellä.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Riksman taas liekeissä. Jotenkin sellaset fiilikset että pisteille päästään tänään.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei Nickerssonin mistään vastata tarvitse, IFK pelaajien pitää osoittaa hänelle paikkansa. Ässät voittaa tänään, jos jättävät IFK pelaajat seisomaan paljain käsin ja lähtevät vaihtoaitioon. Turo Järvinen opetti tämän porilaisille viime kaudella.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tiedoksi että olen viime maaliskuusta lähtien kirjoittanut yhteensä kuuteen otteluseurantaketjuun eli siis keskimäärin yhteen ketjuun kuukaudessa.

Miettikääpä sitä.

Suosikkijoukkue
Pelicans, All Blacks
Vesa kirjoitti:
On alkanut viime peleissä näkyä tulostaululla usein ainakin joskus hyvinkin lahjakkaaksi tituleeratun Tuomas Santavuoren nimi.

Jep, Santavuori on nyt alkanut vihdoin lunastamaan hänelle asetettuja odotuksia.. Meni ensimmäisen erän syötöllään Pelsujen pistepörssin kärkeen ohi Paulssonin.

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Daespoo kirjoitti:
Tiedoksi että olen viime maaliskuusta lähtien kirjoittanut yhteensä kuuteen otteluseurantaketjuun eli siis keskimäärin yhteen ketjuun kuukaudessa.

Miettikääpä sitä.

Hyvä niin, ei sua paljoa täällä jaksa katella. Jatka samaan malliin!

Oikeesti, olen täysin erimieltä mitä puhut Nickersonista. Ei kait kukaan lähde tapeleen, jos saa siitä ottelurangastuksen, ja on ulkona siis myös seuraavasta matsista. Ja vielä kun on Ässien ykköspakki. Kirjottamattomat "säännöt" niin pitkälle kun pippuri kasvaa, jos multa kysytään.

Niitä ei oo.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
1-1 on siellä ja täällä, vuoroin alla vuoroin päällä. Lätkäfanit silmiään pullistaa...

Vittu mun piti mennä tohon Ässä-matsiin mutta tuli este. Nyt tietenkin missaan hyvän matsin. Noh, jospa Ässät hoitaa.

Olisi muuten ihan kiva jos tällä foorumilla olisi joku "ignore" toiminto niin ei tarvitsisi mm. niitä harvojakaan Daespoon viisausksia lueskella...

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei siitä nyt tarvitse suuttua jos on eri mieltä asioista herranjestas.

Totesin vain että nyt on Topperi ja Snaapeli pyytänyt ja Nickerson on molemmille sanonut kiitos ei. Onko tämä hyvä vai huono on sitten aivan eri keskustelun asia.

Jos mulle on vielä asiaa tästä niin suosittelen YV:tä.

Raportti paikan päältä sanoo että Helenius ja Ben-Amori ovat käyneet pari henkevää keskustelua, toivottavasti tästä seuraa vielä jotain.

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Ei tästä tule helvetti mitään. Antaisi nyt edes VÄHÄN pelata. SAamme sitten kuulla varmaan vihaisilta stadilaisilta miten tuomari pilasi pelin.
Lopputuloksesta riippuen, tietysti. Niin se ainakin yleensä lätkässä menee.

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Onneksi tuli pelattua tänään ristejä kaikkiin SM-liiga peleihin oikein urakalla. Kaikki pelit toistaiseksi tasan 1-1. Ja illalla sitten mestarien liigan ratkaisut mm. monivedossa.

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
J.D Forrest 2+10 väkivaltaisuudesta? Vai mistähän tuo kymppi keksittiin? Mikäli tuli jostain rouhimisesta, niin eipä taida olla sama pakki siellä Ässien takalinjoilla joka neppaili viime kaudella SaiPassa. (hym)

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Juha Alenilla kolmen tähden ilta ?
Ajassa 33.07 jäähylle jo kolmatta kertaa tässä ottelussa.

Edit : Alenin jälkeen istunnolle Astashenko

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
radioporin selostuksen mukaan forrest ilmeisesti ajettiin riksmannin päälle ja kai siitä jostain jälkitilanteesta tuli tuo 2+10.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Onko Pelicansin neloskenttä vain nimellisesti neloskenttä, kun se tuntuu takovan tai ainakin viime aikoina on takonut kiitettävästi pisteitä (Saarinen, Santavuori)? Aika hyvässä vireessä tuntuvat olevan ja aika lupaavia kavereita.. Äkkiseltään tuntus, että eivät ole Pelicansin heikoin vitja.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Swift kirjoitti:
J.D Forrest 2+10 väkivaltaisuudesta? Vai mistähän tuo kymppi keksittiin? Mikäli tuli jostain rouhimisesta, niin eipä taida olla sama pakki siellä Ässien takalinjoilla joka neppaili viime kaudella SaiPassa. (hym)

2+10 muistaakseni tulee jos tulee kolmantena mukaan rouhimaan.

Stranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Daespoo kirjoitti:
Raportti paikan päältä sanoo että Helenius ja Ben-Amori ovat käyneet pari henkevää keskustelua, toivottavasti tästä seuraa vielä jotain.
Helenius satutti kylkensä(?) Eikä pelannut enää toisessa erässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.