Helppo tutustua. Joka kymmenes peli olet pois otteluseurantaketjuista. Tsekkaa vaikka itse jos et muista.Daespoo kirjoitti:Suosittelen JanJ:lle tutustumista aikaisempiin otteluketjuseurantaketjuihin ja minun 'ulvomiesieni' määrää niissä, et löydä kovin montaa.
Ziggy kirjoitti:Jumalauta näitä selostajia.. Ehdin jo tuulettaan Ilveksen yv-maalia, mutta sitä ei ikinä syntynytkään.
Vesa kirjoitti:On alkanut viime peleissä näkyä tulostaululla usein ainakin joskus hyvinkin lahjakkaaksi tituleeratun Tuomas Santavuoren nimi.
Daespoo kirjoitti:Tiedoksi että olen viime maaliskuusta lähtien kirjoittanut yhteensä kuuteen otteluseurantaketjuun eli siis keskimäärin yhteen ketjuun kuukaudessa.
Miettikääpä sitä.
Klikkaapa tosta: http://keskustelu.jatkoaika.com/profile.php?do=addlist&userlist=ignore&u=317Mr. Penguin kirjoitti:Olisi muuten ihan kiva jos tällä foorumilla olisi joku "ignore" toiminto niin ei tarvitsisi mm. niitä harvojakaan Daespoon viisausksia lueskella...
Swift kirjoitti:J.D Forrest 2+10 väkivaltaisuudesta? Vai mistähän tuo kymppi keksittiin? Mikäli tuli jostain rouhimisesta, niin eipä taida olla sama pakki siellä Ässien takalinjoilla joka neppaili viime kaudella SaiPassa. (hym)
Helenius satutti kylkensä(?) Eikä pelannut enää toisessa erässä.Daespoo kirjoitti:Raportti paikan päältä sanoo että Helenius ja Ben-Amori ovat käyneet pari henkevää keskustelua, toivottavasti tästä seuraa vielä jotain.