Otteluseurantaketju Hollanti-Uruguay 6.7.2010

  • 22 366
  • 203

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Siinä vaiheessa kun Sneijder pallon laukoi siellä oli Van Persie paitsiossa. Ei todellakaan paljoa mutta oli.

Joo, huomasin kyllä sen, mutta ajattelin, että ei lasketa kun ei koskenut palloon? Vai oliko tuossa se peliin osallistuminen sitten, en siis rehellisesti itse tiedä.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu on se kyllä uskomatonta perseilyä etteivät avustavat näe näitä paitsioita. Täälläkin väitellään jopa pysäytyskuvan jälkeen, oliko vai ei. Mun mielestä ei RVP kyllä ollut paitsiossa, vaan samassa linjassa pakin kanssa.

Parempi menossa finaaliin. Kisojen kannalta se on vain hyvä asia.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kyllä on Eurooppa taas kovassa vedossa näissä kisoissa. Mahtavaa nähdä oranssit finaalissa pitkästä aikaa. Saisi tulla vaikka uusinta vuodelta 74, mutta lukemat toisin päin tällä kertaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä tämä alkaa Saksa-Hollanti loppuottelulta näyttämään, mikä tietenkin
oli oletettavaakin.
 

J.Petke

Jäsen
Joo, huomasin kyllä sen, mutta ajattelin, että ei lasketa kun ei koskenut palloon? Vai oliko tuossa se peliin osallistuminen sitten, en siis rehellisesti itse tiedä.

Jos vaikuttaa peliin tai saa etua tilanteesta. Eli palloon ei tarvitse koskea jos muuten vaikuttaa peliin ja tuossa Van Persie yritti ohjata palloa jolloin maalivahdin torjunta vaikeutuu huomattavasti.

Ja paitsio otetaan siitä ruumiinosasta millä palloa voi pelata joten tuo oli mielestäni kyllä paitsio. Tuomarin piikkiin en tuota laita sillä noita on ihan mahdoton nähdä. Joku systeemi vaan tuohon vaan olisi mielestäni paikallaan.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Jos vaikuttaa peliin tai saa etua tilanteesta. Eli palloon ei tarvitse koskea jos muuten vaikuttaa peliin ja tuossa Van Persie yritti ohjata palloa jolloin maalivahdin torjunta vaikeutuu huomattavasti.

Ok. Mun mielestä van Persie yritti väistää palloa, mutta mulla onkin oranssitlasit päässä. Eikö oikeastaan kaikki hyökkääjät jätä tilanteet pelaamatta, jos ovat paitsiossa. Ei tietysti suoraan voi verrata, mutta jollain tavalla kuitenkin.
 

J.Petke

Jäsen
Ok. Mun mielestä van Persie yritti väistää palloa, mutta mulla onkin oranssitlasit päässä. Eikö oikeastaan kaikki hyökkääjät jätä tilanteet pelaamatta, jos ovat paitsiossa. Ei tietysti suoraan voi verrata, mutta jollain tavalla kuitenkin.

Oikeastaan silläkään ei ole väliä, että yrittikö ohjata vai ei. Maalivahdin työskentelyä tuo häiritsi paljon ja Hollanti sai siitä etua.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Jännäksi menee, mutta kyllä Hollanti hoitaa. Maalivahdilla ei kyllä paras päivä tänään.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Olipas hyvin pelattu lyhyt vapari, kerrankin jotain järkeä. Todela jäätävän hyvin vielä Maxi otti haltuun ja käänsi sitten vielä vasurille ja todella hyvin vielä heikommalla jalalla veto.

edit: Van Bommelkin saa sen korttinsa.

edit2:Jäätävän hyvin tuomaroitu muuten päätuomarilta verattuna avustaviin. Ainakin tähän loppukähinöintiin saakka. Shatshkin jälkeen parasta fudikselle mitä Uzbekistanista tullut.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Maalivahdin työskentelyä tuo häiritsi paljon ja Hollanti sai siitä etua.

Maalivahdin työskentelyyn tuo ei kyllä vaikuttanut. Maalivahtihan yritti torjua alakulmaan mennyttä vetoa siinä kuitenkaan onnistumatta.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
3min annettiin lisäaikaa mutta pelattiin lähes 5minuuttia. Katkoja tuli lisäajallakin mutta silti....
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Melkoista pelleilyä tuomarilta.

Eli kun lisäajalla Hollanti keskittyi pelaamaan aloituksessa ja van Bommelin taholta aikaa, niin tuomari "pelleili" antaessaan lisää lisäaikaa?

3min annettiin lisäaikaa mutta pelattiin lähes 5minuuttia. Katkoja tuli lisäajallakin mutta silti....

Niin tuossa Hollanti pelasi pari kertaa aikaa, aloituksen lisäksi muutenkin. Tuomari otti nuo pois. Mikä vikana? Sitten valitellaan täällä siitä, että kun ajanpelaamisesta hyötyy johtava joukkue ja tuomarit ei puutu tähän.

edit:Varmasti se paitsiotilanne vaikutti maalivahtiin, mutta eri asia on toki katsooko tuomari sääntöjen mukaan RvP:n vaikuttaneen. Tuo vaikuttaminen peliin kun ei tarkoita ihan suoraan sitä että vaikuttaa pelaajien ajatuksiin, jne. vaan esim. häiritseekö näkökenttää tms.

edit2:Niin ja parempi, luovempi voitti. Epäilen kyllä että silti toisen välierän voittaja voittaa finaalin.
 
Viimeksi muokattu:

HemmoP

Jäsen
Jees Hollanti finaaliin.

Itse asiassa näytti se Hollannin kolmaskin maali paitsiolta, eli se vasempaan laitaan menvä syöttö, ei keskitys...

anyway, Saksa - Hollanti.... uhhh
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös