Selittäkää tyhmälle missä kohdassa se paitsio oli?
Sanon heti alkuun etten nähnyt hidastuksia tilanteesta, mutta sen pelikuvan perusteella van Persie oli ainakin hyvin lähellä paitsiota, en tiedä oliko eikä sillä ole enää väliäkään.
Selittäkää tyhmälle missä kohdassa se paitsio oli?
Siinä vaiheessa kun Sneijder pallon laukoi siellä oli Van Persie paitsiossa. Ei todellakaan paljoa mutta oli.
Joo, huomasin kyllä sen, mutta ajattelin, että ei lasketa kun ei koskenut palloon? Vai oliko tuossa se peliin osallistuminen sitten, en siis rehellisesti itse tiedä.
Jos vaikuttaa peliin tai saa etua tilanteesta. Eli palloon ei tarvitse koskea jos muuten vaikuttaa peliin ja tuossa Van Persie yritti ohjata palloa jolloin maalivahdin torjunta vaikeutuu huomattavasti.
Ok. Mun mielestä van Persie yritti väistää palloa, mutta mulla onkin oranssitlasit päässä.
Ok. Mun mielestä van Persie yritti väistää palloa, mutta mulla onkin oranssitlasit päässä. Eikö oikeastaan kaikki hyökkääjät jätä tilanteet pelaamatta, jos ovat paitsiossa. Ei tietysti suoraan voi verrata, mutta jollain tavalla kuitenkin.
Maalivahdin työskentelyä tuo häiritsi paljon ja Hollanti sai siitä etua.
Melkoista pelleilyä tuomarilta.
3min annettiin lisäaikaa mutta pelattiin lähes 5minuuttia. Katkoja tuli lisäajallakin mutta silti....
Maalivahdin työskentelyyn tuo ei kyllä vaikuttanut.